Strauss Zelnick wypowiada się na temat oczekiwań odnośnie sprzedaży Red Dead Redemption 2.

Czy Rockstar śni o grach konkurencji?

Strauss Zelnick wypowiada się na temat oczekiwań odnośnie sprzedaży Red Dead Redemption 2.
Krzysztof Kempski

Red Dead Redemption 2 ukaże się już w październiku, a portal GameIndustry podpytał już Straussa Zelnicka o oczekiwania Rockstara odnośnie tej premiery. Przede wszystkim o to, czy gra ma szansę przebić sukces, jaki odniosło GTA V. Rockstar nawet nie oczekuje, że uda się zbliżyć do wyniku osiągniętego przez najnowszą odsłonę gangsterskiej serii:

W rozmowie padło też pytanie, czy Rockstar obawia się premier innych megahitów pokroju Fallouta 76, Battlefielda V innych megahitów. Patrząc na kalendarz, GTA V ukazało się teoretycznie na samym początku okresu głośnych premier. Chociaż jestem przekonany, że gry Rockstara są skazane na sukces niezależnie od daty debiutu, Zelnick dość dyplomatycznie podchodzi do sprawy:

Ciekawe, jak poradzi sobie na rynku Red Dead Redemption 2... Po 12 milionach egzemplarzy, w jakich rozeszły się przygody Johna Marstona, trudno oczekiwać, by kontynuacja wyraźnie zbliżyła się do 95 milionów kopii GTA V. Z drugiej strony czwórka po pięciu latach osiągnęła "zaledwie" pułap 25 milionów i też nikt nie wierzył w aż tak imponujący sukces kontynuacji. Ponownie cytując Zelnicka: "Nie wierzymy w sukces, dopóki nie wydamy gry". Niewykluczone więc, że w październiku sam Rockstar uwierzy w podobny obrót sprawy.

Krzysztof Kempski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościrockstarstrauss zelnick
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.