Strategiczne zmiany w CI Games. Lords of the Fallen 2 w przyszłym roku

Firma CI Games w przygotowanej dla inwestorów informacji prasowej chwali się wynikami finansowymi i sprzedażowymi serii "Sniper Ghost Warrior". Przy okazji firma snuje plany na przyszłość i zapowiada zmiany w swojej rynkowej strategii.

Sniper: Ghost Warrior Contracts 2
Sniper: Ghost Warrior Contracts 2

11.01.2021 | aktual.: 03.03.2022 05:01

Jak podaje CI Games, całkowita sprzedaż serii "Sniper Ghost Warrior" przekroczyła już 11 milionów egzemplarzy. W tym część trzecia sprzedała się w 2 milionach egzemplarzy, zaś najnowsza - "Sniper Ghost Warrior Contracts" - znalazła już milion nabywców. Marek Tymiński, prezes zarządu CI, zaznacza, że nastąpiło to szybciej, niż firma zakładała, bo już w 1. półroczu 2020.

Obraz

Chwaląc się dobrymi wynikami w segmencie nazywanym przez firmę "mid-price" City Interactive snuje też plany na podbój rynku wysokobudżetowych gier w pełnej cenie. Ma jej to umożliwić "Lords of the Fallen 2", powstające aktualnie w jej wewnętrznym studiu Hexworks. Dwa kluczowe zespoły Hexworkds pracują nad grą w Barcelonie i Bukareszcie.

"Lords of the Fallen 2" to obecnie nasz największy projekt w całej grupie CI Games. Jeśli chodzi o skalę, tworzymy grę, która jest większa od poprzedniej części. Kontynuacja tytułu przeniesie serię RPG na grunt dark fantasy oraz będzie zawierać wymagający system walki, który zostanie istotnie zmodyfikowany w stosunku do "Lords of The Fallen". Przed nami jeszcze sporo pracy, chcemy dopracować sequel LotF, dlatego premierę planujemy w 2022 roku.

Mówi Tymiński. Dzięki "Lords of the Fallen 2" CI Games chce powrócić do grona producentów gier w strefie "full price" bez porzucania dotychczasowej działalności produkcyjnej i wydawniczej w niższej strefie cenowej.

Nasza strategia zmieniła się istotnie w stosunku do publikowanej na lata 2017-2019. "Lords of the Fallen 2" jest projektem w pełnej cenie, natomiast najnowszy "SGW Contracts 2" pozostanie w segmencie mid-price. Nad tymi projektami pracują dwa całkowicie oddzielne zespoły oraz wielu zewnętrznych partnerów produkcyjnych z całego świata.

W realizacji tych planów pomóc ma m.in. znaczne zwiększenie zatrudnienia w firmie. Aktualnie w zespołach produkcyjnych City Interactive pracuje pond 80 osób.

Dominik Gąska

Wybierz najlepsze sprzęty technologiczne tego roku i wygraj 5 tys. złotych! Wejdź na imperatory.wp.pl i zagłosuj.

Imperatory
Imperatory© WP
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.