Steve Perlman: OnLive będzie działać

Namnożyło się nam ostatnio artykułów kwestionujących to, czy OnLive faktycznie będzie działać, ot choćby wczoraj pisałem o wątpliwościach Sony i Crytek. Steve Perlman, jeden z głównych autorów usługi w końcu podniósł rzuconą rękawicę na łamach BBC , choć skłonił go do tego dopiero artykuł z Eurogamera.

Steve Perlman: OnLive będzie działać
marcindmjqtx

03.04.2009 | aktual.: 13.01.2016 17:52

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Mamy dziewięciu największych wydawców na świecie na naszym pokładzie. W niektórych przypadkach spędzili oni szereg lat na poznawaniu i recenzowaniu naszej technologii zanim pozwolili nam na posługiwanie się swoimi logami oraz na dostęp do swoich najważniejszych produkcji. Jeśli to Was nie przekonuje, Perelman dodaje też, że dziesiątki tysięcy godzin poświęcono na napisanie właściwego algorytmu, by strumieniowanie danych było możliwe na odpowiednim poziomie. Zaznacza jednak, że nie powinniśmy się spodziewać perfekcyjnego substytutu dla konsoli.

Opóźnienie jakie minie nim wciśniesz guzik na padzie, sygnał trafi do serwera i z powrotem, a ty dostrzeżesz, że coś się zmieniło na ekranie wyniesie jakieś 80 milisekund. Zazwyczaj zauważamy coś między 35 a 40 milisekundą.Wygląda więc na to, że nawet na najbardziej wydajnych łączach internetowych opóźnienia będą zauważalne. To nieco studzi mój entuzjazm, niemniej za OnLive cały czas trzymam kciuki.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.