Sterowanie ruchem w FPS‑ach stanie się standardem?

Killzone 3 ma za zadanie sprawić, żeby sterowanie ruchem, dotychczas kojarzone raczej z prostymi, casualowymi gierkami, trafiło także w gusta hardcore’owych graczy. Według twórców gry tytuł ten jest tylko początkiem większej rewolucji na rynku FPS-ów.

Marcin Dąbrowski

09.02.2011 | aktual.: 10.02.2011 04:04

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Tommy de Roos z Guerrilla Games twierdzi, że gracze z reguły byli negatywnie nastawienie do tego sposobu sterowania w Killzonie, ale kiedy już go wypróbowali, ich sposób postrzegania Move’a zdecydowanie się zmienił. Problemem w przypadku używania tego kontrolera jest jedynie utrata celności podczas obracania się.

Według autorów gry wada ta jest z kolei wynagradzana możliwością błyskawicznego wcelowania w dowolny fragment ekranu i posłania tam kul. „Jest to swojego rodzaju zamiana, na którą zgadza się coraz więcej hardcore’owych graczy”, wyjaśnia Tommy de Ross.

To są dopiero początki tego typu sterowania. Nintendo zrobiło w tym celu wiele, my też, i ta technologia się rozwija. Myślę, że w ciągu najbliższych lat większość FPS-ów będzie rozgrywana w ten sposób. Może niekoniecznie za pomocą Move’a, ale przy użyciu podobnego kontrolera ruchowego”.

Niezależnie od tego, czy grać będziecie na Move, czy na tradycyjnym Dual Shocku, w przypadku zakupu edycji kolekcjonerskiej lub Helghast Killzone’a 3, czekać ma na Was darmowy Retro Map Pack, wnoszący dwie mapy z poprzedniej odsłony serii – Krwawy Kanał oraz Rynek Salamun. Obie mapki wykorzystać będziemy mogli w trybie gry wieloosobowej.

Polska premiera gry nastąpi już za dwa tygodnie – 23 lutego. Tytuł pojawi się w opcjonalnej, pełnej polskiej wersji językowej.

Źródło artykułu:WP Gry
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.