Steam puchnie. Ma już 75 milionów użytkowników

Wprowadza też nowe waluty - niestety, wciąż bez złotówek.

Steam puchnie. Ma już 75 milionów użytkowników
marcindmjqtx

16.01.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:48

Przez ostatnie trzy miesiące liczb kont na Steamie wzrosła z 65 do 75 milionów. Na ten skok zapracowały dwa zjawiska. Po pierwsze, Dota 2, która jest w tej chwili absolutnie bezkonkurencyjna jeśli chodzi o popularność na Steamie. Po drugie, udostępnienie za darmo Left 4 Dead 2, które najpierw mocno zachwiało stabilnością usługi, a potem na dobre przykuło do ekranów graczy. Co doskonale widać na wykresie pokazującym popularność gier w ostatnich 30 dniach.

Steamowe hity (fot. Steamcharts.com)

Jak widać na wykresie, Ameryka Północna i zachodnia część Europy dzielą steamowy tort mniej więcej po równo. Polska zapewne została zaliczona do wschodniej Europy. I w sumie to powinno być przyczyną faktu, że wśród 12 nowych walut, które w 2014 roku zostaną dodane do Steama, nie ma złotówek. Problem w tym, że w tej grupie znalazły się choćby ukraińskie hrywny.

Z chęcią zobaczyłbym, ile wydajemy pieniędzy na Steamie w porównaniu z naszymi wschodnimi sąsiadami i innymi państwami ze wschodniej Europy. Wprowadzenie złotówek nie tylko ułatwiłoby dokonywanie zakupów, ale przede wszystkim znacząco obniżyłoby ceny gier na Steamie dla Polaków. Ceny w euro są znacznie wyższe niż ceny tych samych gier na przykład w rublach.

[Źródła: 1, 2]

Marcin Kosman

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.