Steam bije kolejne rekordy, PUBG też

Powoli zbliżamy się do dwudziestu milionów.

Steam bije kolejne rekordy, PUBG też
Patryk Fijałkowski

Pamiętam, jak niedawno rekordem było 14 milionów jednocześnie zalogowanych graczy na Steamie. Tymczasem we wrześniu było to już 15 milionów, 16 w październiku i 17 w listopadzie. A teraz, w styczniu 2018, nowy rekord wynosi imponujące 18,5 milionów użytkowników. Valve chyba nie ma na co narzekać, co?

Należy jednak sprostować, że mówimy o samej obecności na platformie. Choć jeśli chodzi o tych, którzy w tym samym momencie grali, również nie ma co narzekać: mowa o siedmiu milionach graczy. Lwia część tego wyniku była też pewnie zasługą PlayerUnknown's Battlegrounds. Gra, która wzięła szturmem poprzedni rok, pobiła kolejny rekord, zbierając jednocześnie 3,16 milionów walczących.

Jak widać na rynku jest miejsce i dla PUBG-a, i Fortnite'a Battle Royale, bo to drugie też przecież nie narzeka na brak zainteresowania. A czy nie zabraknie go dla Paladins: Battlegrounds, które również spróbuje się nachapać sukcesem gatunku? Zobaczymy jeszcze w 2018.

Swoją drogą sporo tych rekordów na początku roku. Kilka dni temu pisaliśmy o tym, że Switch stał się najszybciej sprzedającą się konsolą w historii USA. Teraz bryluje PC reprezentowany przez Steama. Cóż, biorąc pod uwagę, jak prężnie rozwija się branża i ile dobrych gier otrzymaliśmy w zeszłym roku, nie powinno to dziwić.

Patryk Fijałkowski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościvalvesteam
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.