StarCraft 2 - 1,5 miliona sztuk w 48 godzin

Activision chwali się wynikami sprzedaży StarCrafta 2. I ma czym - 1,5 miliona sztuk gry RTS na PC w 48 godzin to niezły wyczyn. To jednocześnie najlepiej sprzedający się tytuł na tę platformę w 2010 i najlepiej sprzedająca się gra RTS wszech czasów. A jak idzie SC2 w Polsce? Nie wiadomo. Wiemy tylko, że LEM jest zadowolony. Ale co to dokładnie oznacza? Tego nie wie nikt. Poza samym LEMem rzecz jasna.

marcindmjqtx

03.08.2010 | aktual.: 07.01.2016 15:36

Pełna treść informacji prasowej w rozwinięciu.

A tak przy okazji - to naprawdę dobry wynik. Spodziewaliście się, że będzie lepiej? Gorzej? Czy może mniej więcej tyle? Piotr Gnyp StarCraft II: Wings of Liberty zdobywa tegoroczny tytuł najlepiej sprzedającej się w dniu premiery gry PC W ciągu pierwszych 48 godzin od premiery sprzedano ponad 1,5 miliona egzemplarzy kontynuacji strategii Blizzard Entertainment osadzonej w realiach science-fiction, co zapewniło jej tytuł najlepiej sprzedającej się gry PC roku 2010 oraz najszybciej sprzedającej się gry strategicznej wszech czasów

PARYŻ, Francja - 3 sierpnia 2010 roku - Blizzard Entertainment, Inc. ogłosił w dniu dzisiejszym, że światowa sprzedaż StarCraft II: Wings of Liberty w pierwszym dniu po premierze osiągnęła przełomowy wynik ponad 1 miliona egzemplarzy, co czyni go najlepiej sprzedającą sie grą PC roku 2010 w ciągu pierwszych 24 godzin dostępności.* Wyniki sprzedaży rosły dalej, by po 48 godzinach wynieść ponad 1,5 miliona egzemplarzy, co oznacza, że gra ustanowiła rekord dla najszybciej sprzedającej się strategii wszech czasów.*

StarCraft II: Wings of Liberty został wydany 27 lipca jednocześnie w Ameryce Północnej, Europie, Korei Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Rosji, Brazylii, Chile, Argentynie, Singapurze, Indonezji, Malezji, Tajlandii, Filipinach oraz niektórych regionach Tajwanu, Hong Kongu i Makao. Ponad 10.000 sklepów na całym świecie otworzyło drzwi o północy, by świętować premierę, a deweloperzy Blizzard Entertainment byli obecni na kilku oficjalnych nocnych imprezach, by uczcić to wydarzenie wraz z graczami i podpisywać zakupione gry.

„Wydaliśmy StarCraft II w 11 różnych językach i na 5 kontynentach, gdyż chcieliśmy upewnić się, że możliwie największa liczba graczy będzie mogła zalogować się i grać w dniu premiery”, powiedział  Mike Morhaime, Dyrektor Generalny i współzałożyciel Blizzard Entertainment. „Jesteśmy zadowoleni, że tak wielu ludzi na całym świecie już odebrało swój egzemplarz gry i z niecierpliwością czekamy, by w kolejnych tygodniach i miesiącach przywitać w Battle.net jeszcze więcej graczy”.

StarCraft II: Wings of Liberty to kontynuacja hitu Blizzard Entertainment z roku 1998 o nazwie StarCraft, który został ogłoszony przez graczy i krytyków na całym świecie jedną z najlepszych strategii czasu rzeczywistego w historii. Wyposażony w doskonały silnik graficzny, StarCraft II raz jeszcze skupi się na starciu między protosami, terranami i zergami, przy czym każda z tych ras wystawi do walki legiony weteranów oraz ulepszonych i zupełnie nowych jednostek. Wszyscy gracze będą mogli także doświadczyć rozgrywki online na niedoścignionym poziomie, gdyż StarCraft II jest dostępny za pośrednictwem nowej wersji Battle.net , sławnej na całym świecie usługi Blizzard Entertainment dla graczy. Battle.net został gruntownie zmodyfikowany, by stać się najlepszym miejscem do grania w gry Blizzard w sieci. Ulepszyliśmy Battle.net i wyposażyliśmy go w nowe funkcje, jak komunikacja głosowa, przechowywanie plików z użyciem technologii chmurowego przetwarzania danych, ligi i rankingi, system osiągnięć, śledzenie statystyk i nie tylko.

Kampania dla pojedynczego gracza w StarCraft II: Wings of Liberty kontynuuje sagę w miejscu, gdzie zakończyła się ona w StarCraft: Brood War . Fabuła przedstawia czyny szeryfa, który stanął na czele rebelii, Jima Raynora, jak również losy znajomych oraz nowych bohaterów. Gracze będą mogli stworzyć własne niepowtarzalne doświadczenie poprzez wybór własnej ścieżki misji oraz technologii i ulepszeń badawczych odpowiadających ich stylowi gry w trakcie kampanii złożonej z 29 misji. W grze znajdą się także misje w trybie challenge o ściśle określonych celach, które wprowadziliśmy, by zaznajomić graczy z podstawami strategii używanych w grach wieloosobowych.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościblizzardstarcraft 2
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.