Star Citizen z nowymi problemami. "To żenujące nawet jak na standardy tej gry"

Piątkowe uaktualnienie do wiecznie powstającego symulatora kosmicznego przyniosło awarie, błędy i brak możliwości zalogowania się na serwery. Gracze narzekają, ale - oczywiście - na tym etapie są w stanie wybaczyć twórcom wszystko.

Star Citizen
Star Citizen
Źródło zdjęć: © Licencjodawca

Jestem wspierającym od pierwszego dnia. Nie zamierzam się nigdzie ruszać.

Napisał na oficjalnym forum Star Citizena gracz, przedstawiający się pseudonimem AdmiralGrogan. Nawet mimo tego, że sam sytuację przedstawia jako "żenująco złą nawet jak na standardy Star Citizena".

W piątek 10 marca gra otrzymała duże uaktualnienie. Według twórców miało ono znacząco przybliżyć ją do wizji, obiecanej w niemal 10 lat temu (!) w kampanii na Kickstarterze. Poza dodaniem nowych lokacji i karier, wprowadzało ono stałość wszechświata gry.

Wraz z tym uaktualnieniem wirtualny kosmos Star Citizena miał w końcu zacząć istnieć niezależnie od jego graczy. System "Persistent Entity Streaming", czyli baza danych gromadząca informacje na temat wszystkich obiektów we wszechświecie, zapewniać miał m.in. pozostawanie przedmiotów po śmierci graczy czy ładunek w formie fizycznych skrzyń, które można by przemieszczać w świecie gry. Wraz z tym pojawić się miała nowa profesja zbieraczy i towarzyszące jej systemy.

Problem w tym, że do teraz twórcom nie udało się spełnić obietnic z piątku. Przez zwiększone zainteresowanie graczy serwery stały się niemalże niedostępne. Ci, którym udało się zalogować, napotykali się na liczne błędy - niedziałające terminale, niemożność wykonywania misji czy nawet sterowania statkiem. Słowem - Star Citizen po prostu nie działał.

Doprowadziło to do tego, że producent gry - firma Cloud Imperium Games - zdecydował w końcu o całkowitym wyłączeniu serwerów w poniedziałek 13 marca.

Live Service będzie tymczasowo nieodstępny, podczas gdy zespół pracuje nad izolowaniem i naprawianiem problemów. Aktualnie nie zamierzamy całkowicie blokować dostępu na dłużej niż to potrzebne, ale podamy dalsze informacje, kiedy tylko będą dostępne.

Można przeczytać na oficjalnej stronie, umożliwiającej śledzenie stanu serwerów gry.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.