Square zostaje w tyle, a japoński rynek się nie rozwija

Jak na razie to Square nie za bardzo ma się czym pochwalić, jeżeli chodzi o aktualną generację. Wyraźnie widać, że opanowanie Unreal Engine 3 sprawia im jeszcze problemy. Być może zmieni się to po wydaniu FFXIII, ale jak na razie ich produkcje na Xboksa 360 można raczej traktować jako wprawki przed dużym tytułem.

marcindmjqtx

20.03.2009 | aktual.: 15.01.2016 14:20

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościsquare enixrynek
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.