Square Enix robią świetne gry, ale za długo, Eidos odwrotnie
Yoichi Wada to jeden z moich ulubionych japońskich mówców i chociaż do Kena Hiraia jeszcze mu nieco brakuje, to stara się jak tylko może o złote usta naszej branży. Doskonale pamiętamy wydane niedawno przez Square Enix Last Remnant i Infinite Undiscovery, gry mocno przeciętne i nie dorównujące nijak wspaniałym tytułom publikowanym przez japońskiego wydawcę i dewelopera jeszcze niedawno. Były po prostu niedopracowane. A jak to widzi szef, Wada? Wypowiedział się na ten temat przy okazji omawiania przejęcia Eidosu i tego, że brytyjski deweloper wypuszczał produkty zbyt wcześnie chcąc uniknąć dodatkowych kosztów, a szczędząc na jakości:
27.04.2009 | aktual.: 21.12.2015 12:53
Ale my w Square Enix też mamy problem - zbyt długo zajmuje nam stworzenie gry... W rzeczywistości wydaje mi się, że nasze problemy są w zasadzie takie same. Z jednej strony można powiedzieć, że przez ograniczenia budżetowe oni wydawali gry bez szlifowania ich do perfekcji, ale z drugiej strony nam zajmuje zbyt dużo czasu wydanie gry. Ergo? Square Enix szlifuje swoje gry do perfekcji. Z całym szacunkiem, z szanownym panem Wadą nie jestem w stanie się zgodzić. Ale spoko, następnym razem na pewno powie coś z czego nie będziemy się śmiać.
[via GI.biz]