Sprzedaż PS Vita wzrosła po premierze PlayStation 4
Sony bardzo zależało na tym, by przenośna konsolka mogła się nieco ogrzać w blasku przedstawicielki nowej generacji i chyba się to udało.
23.12.2013 | aktual.: 05.01.2016 15:50
"Chyba", bo magazyn MCV tylko ogólnie donosi o wzroście zainteresowania Vitą od momentu pojawienia się na rynku PS4. W pierwszym tygodniu od tego momentu sprzedaż przenośnej konsoli wzrosła o 68%, a w kolejnych siedmiu dniach znowu o 65%. Niestety w parze z procentami nie idą konkretne liczby.
Wzrostu należało się spodziewać nie tylko z uwagi na to, że Vita współpracuje z PS4 jako "drugi ekran" i poprzez funkcję Remote Play. Konsolka regularnie otrzymuje ostatnio zastrzyki ciekawych produkcji. Czy idą dla niej lepsze czasy? Z perspektywy posiadacza, pewnie tak. Ale nawet jeśli trend się utrzyma (chociażby dzięki zestawowi PS4+Vita, który, wbrew wcześniejszym informacjom, nie trafił do sprzedaży przed świętami), to i tak mówić będziemy raczej o odbiciu się od dna, niż o triumfalnym pochodzie Vity.
[źródło: MCV UK]
Maciej Kowalik