Sprzedaż polskiej prasy w marcu 2009

Hubert z Branży Gier przygotował kolejne zestawienie obejmujące sprzedaż polskich periodyków branżowych w marcu 2009 (poprzednie możecie znaleźć tutaj). Po raz ostatni widzimy w nim Clicka. CD-Action dalej trzyma się najlepiej ze sprzedażą na poziomie 85 tysięcy egzemplarzy (spadek  6000), zyskał nieco Play, stracił z kolei dwumiesięcznik Komputer Świat Gry. Ale, tak jak sugeruje Hubert, najciekawiej prezentować się będzie zestawienie za kolejny miesiąc - wtedy zobaczymy gdzie powędrowali czytelnicy Clicka.

Sprzedaż polskiej prasy w marcu 2009
marcindmjqtx

11.06.2009 | aktual.: 08.01.2016 13:46

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościpodsumowaniaprasa
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.