Sprzedaż gier skupiających się wokół zdrowia przekroczyła 2 miliardy dolarów

Sprzedaż gier skupiających się wokół zdrowia przekroczyła 2 miliardy dolarów
marcindmjqtx

27.06.2009 12:32, aktual.: 08.01.2016 13:46

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

I nie chodzi tutaj o interaktywne poradniki dla młodego chirurga (o ile takowe w ogóle istnieją), ale o gry pokroju Wii Fitness, EA Sports Active czy Dance Dance Revolution. Jak stwierdził Ben Sawyer, współtwórca amerykańskiego Games for Health Project:

Opieka zdrowotna pochłania 18% krajowego produktu brutto, w dłuższej perspektywie można spodziewać się największej aktywności w sektorze gier, których główną funkcją nie jest dostarczacie rozrywki (tzw. serious games).Zainteresowanie tymi poważnymi grami w branży gier i medycznej jest ogromne. Na ostatniej, piątej konferencji Games for Health Project przybyło ponad 390 deweloperów, inwestorów i ekspertów medycznych. Efektem takich spotkań będą na pewno kolejne projekty, które w założeniach polepszą kondycję fizyczną graczy i nie tylko. I kto się teraz dziwi, że na konferencji E3 Nintendo pokazało przystawkę Wii Vitality Sensor? Obstawiam, że następnymi produktami będą kaczka i domowy zestaw do robienia lewatywy. Oczywiście kompatybilne z Wii.

[via GI.biz]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)