Sprzedaż gier skupiających się wokół zdrowia przekroczyła 2 miliardy dolarów

I nie chodzi tutaj o interaktywne poradniki dla młodego chirurga (o ile takowe w ogóle istnieją), ale o gry pokroju Wii Fitness, EA Sports Active czy Dance Dance Revolution. Jak stwierdził Ben Sawyer, współtwórca amerykańskiego Games for Health Project:

Sprzedaż gier skupiających się wokół zdrowia przekroczyła 2 miliardy dolarów
marcindmjqtx

27.06.2009 | aktual.: 08.01.2016 13:46

Opieka zdrowotna pochłania 18% krajowego produktu brutto, w dłuższej perspektywie można spodziewać się największej aktywności w sektorze gier, których główną funkcją nie jest dostarczacie rozrywki (tzw. serious games).Zainteresowanie tymi poważnymi grami w branży gier i medycznej jest ogromne. Na ostatniej, piątej konferencji Games for Health Project przybyło ponad 390 deweloperów, inwestorów i ekspertów medycznych. Efektem takich spotkań będą na pewno kolejne projekty, które w założeniach polepszą kondycję fizyczną graczy i nie tylko. I kto się teraz dziwi, że na konferencji E3 Nintendo pokazało przystawkę Wii Vitality Sensor? Obstawiam, że następnymi produktami będą kaczka i domowy zestaw do robienia lewatywy. Oczywiście kompatybilne z Wii.

[via GI.biz]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.