Sprzedano już 30 000 sztuk Bad Company 2 w Polsce
Jak donosi Electronic Arts, na całym świecie nabywców znalazło już ponad 2 300 000 egzemplarzy Battlefield: Bad Company 2. Również w Polsce gra radzi sobie świetnie. W ciągu zaledwie dwóch tygodni od premiery sprzedało się już 30 000 sztuk.
19.03.2010 17:06
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
„30 000 gier, które trafiły w ręce polskich klientów w ciągu 2 tygodni to niezwykły wynik. Takie otwarcia mają tylko największe przeboje rynkowe. Dziękujemy wszystkim fanom Battlefielda za zakup gry. Witamy także w rodzinie grających wszystkich którzy dotychczas nie mieli styczności z Battlefieldem”, skomentował sukces gry Krzysztof Zych z Electronic Arts Polska.
Opublikowano również garść statystyk dotyczących Bad Company 2:
• 81 miliardów zdobytych punktów w trybie multiplayer• 43 miliony odblokowanych broni i gadżetów w trybie multiplayer• ponad 6 milionów odsłon filmików z gry w serwisie YouTube• 2,9 miliona godzin spędzonych łącznie na zabawie w czasie minionej doby• 230 tysięcy jednocześnie zalogowanych graczy• ponad 44 tysiące fanów na Twitterze (najwięcej spośród gier EA)
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników sprzedaży i zainteresowania fanów. W ciągu pierwszych 48 godzin od premiery chętnych do udziału w rozgrywkach multiplayer było tak wielu, że nasze serwery odmówiły posłuszeństwa. Taki jest właśnie rezultat masowego zainteresowania graczy”, powiedział Karl Magnus Troedsson, producent wykonawczy marki Battlefield. „DICE i EA udostępniły większą ilość serwerów. Teraz dysponujemy odpowiednimi możliwościami, by poradzić sobie z monitorowaniem dalszych rozgrywek.”
Serwis Polygamia podał również, że najwięcej kopii sprzedało się na PC, kolejne było PS3, a najmniej egzemplarzy sprzedano na Xboksa 360.