Sprzedano już 30 000 sztuk Bad Company 2 w Polsce

Jak donosi Electronic Arts, na całym świecie nabywców znalazło już ponad 2 300 000 egzemplarzy Battlefield: Bad Company 2. Również w Polsce gra radzi sobie świetnie. W ciągu zaledwie dwóch tygodni od premiery sprzedało się już 30 000 sztuk.

Marcin Dąbrowski

19.03.2010 17:06

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

30 000 gier, które trafiły w ręce polskich klientów w ciągu 2 tygodni to niezwykły wynik. Takie otwarcia mają tylko największe przeboje rynkowe. Dziękujemy wszystkim fanom Battlefielda za zakup gry. Witamy także w rodzinie grających wszystkich którzy dotychczas nie mieli styczności z Battlefieldem”, skomentował sukces gry Krzysztof Zych z Electronic Arts Polska.

Opublikowano również garść statystyk dotyczących Bad Company 2:

• 81 miliardów zdobytych punktów w trybie multiplayer• 43 miliony odblokowanych broni i gadżetów w trybie multiplayer• ponad 6 milionów odsłon filmików z gry w serwisie YouTube• 2,9 miliona godzin spędzonych łącznie na zabawie w czasie minionej doby• 230 tysięcy jednocześnie zalogowanych graczy• ponad 44 tysiące fanów na Twitterze (najwięcej spośród gier EA)

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników sprzedaży i zainteresowania fanów. W ciągu pierwszych 48 godzin od premiery chętnych do udziału w rozgrywkach multiplayer było tak wielu, że nasze serwery odmówiły posłuszeństwa. Taki jest właśnie rezultat masowego zainteresowania graczy”, powiedział Karl Magnus Troedsson, producent wykonawczy marki Battlefield. „DICE i EA udostępniły większą ilość serwerów. Teraz dysponujemy odpowiednimi możliwościami, by poradzić sobie z monitorowaniem dalszych rozgrywek.

Serwis Polygamia podał również, że najwięcej kopii sprzedało się na PC, kolejne było PS3, a najmniej egzemplarzy sprzedano na Xboksa 360.

Źródło artykułu:WP Gry
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.