Gracze wychodzący z rozgrywki w trakcie trwania meczu trafią do „więzienia”.

bETlkcyd

Zmorą wszelkich gier mulitplayerowych są gracze, którzy widząc, że nie zdołają już wygrać rundy, po prostu przerywają rozgrywkę i z niej wychodzą. Różne produkcje różnie radzą sobie z tym problemem. Niektóre w ogóle się nim nie przejmują, niektóre zaliczają wygraną osamotnionemu zawodnikowi, ale zazwyczaj żadna nie wymierza kar „uciekinierom”.

Na ciekawy pomysł radzenia sobie z tym niepożądanym i nieprzyjemnym zjawiskiem wpadło stojące za Killer Instinct studio Double Helix. Opuszczających mecz w trakcie jego trwania gra wyśle do „więzienia” - miejsca, gdzie rywalizować można tylko z innymi, podobnymi oszustami, przy czym powrót na normalną listę rankingową nastąpi dopiero po określonym czasie. Ten z kolei początkowo wynosi 24 godziny, ale jeśli „zdarzy się” nam popełnić kolejny występek w ciągu 5 dni od ukończenia kary, jego długość wzrośnie o następną dobę. Aby móc trafić "za kratki", nieuczciwy gracz musi rozegrać przynajmniej 10 meczy, a wskaźnik jego nieregulaminowych wyjść powinien utrzymywać się na poziomie 15% lub wyższym.

Ten sprawiedliwy system wejdzie w życie wraz z następną aktualizacją gry. Nie wiadomo jednak, kiedy dokładnie będzie ona mieć miejsce.

bETlkcyf

[Źródło: Gamespot]

Radosław Suduł

327113410213337130
Komentarze (0)
bETlkczb