Sports Champions w liczbach: wystrzelono 155 milionów strzał

Od premiery PS Move minęło już trochę czasu. Najlepszym ze startowych tytułów przeznaczonych na ten kontroler było, przynajmniej naszym zdaniem, Sports Champions. Czy wiecie, że najpopularniejszą dyscypliną w tej grze był ping-pong? Zaraz po nim ulokowały się walki gladiatorów i łucznictwo. Te i inne dane właśnie udostępniło Sony.

marcindmjqtx

25.11.2010 | aktual.: 06.01.2016 15:11

Podczas gry wystrzelono w sumie 155 milionów strzał. Rekord w rzucie frisbee wynosi z kolei 525 metrów (bardziej obrazowo - ponad pół kilometra). Jeśli graliście, to wiecie, że to naprawdę dużo. Tenis stołowy zaś, oprócz tego, że jest dyscypliną najpopularniejszą, jest także najtrudniejszą. Aż 59% rozegranych w niego meczy zostało wygranych przez komputer.

Co ciekawe, mimo setek milionów wystrzelonych strzał i godzin spędzonych z ping-pongiem, jedynie 178 graczy zdobyło do tej pory platynowe trofea. To raczej niedużo. Choć przyznać trzeba, że pod tym względem Sports Champions jest akurat wyjątkowo niełatwą produkcją.

Infografikę (na której znajdziecie jeszcze parę dodatkowych informacji) w większym rozmiarze możecie obejrzeć klikając tutaj.

Tomasz Kutera

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościps3sony
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.