Cieszy mnie, że Techland w końcu wypuścił filmik, na którym gra nie wygląda jak skóra zdjęta z Dead Island. Tam nie dałoby się aż tak skutecznie omijać zombiaków i sprytnie sobie z nimi radzić. W połowie filmiku zaczyna się też ściemniać, a wiadomo że w tej grze nie jest to bez znaczenia.
Jakiś czas temu pytałem Techland o cykl dnia i nocy. Okazało się, że pory dnia nie zawsze będą trwały tyle samo - gdy gra wyśle nas na misję może przyśpieszyć zachód słońca. Dying Light będzie też zachęcać nas do nocnej aktywności lepszymi nagrodami za poboczne questy rozgrywające się po zachodzie słońca.
Jeśli produkcja Techlandu naprawdę Was ciekawi, to możecie posłuchać także ostatniego odcinka Forumogadki, w którym gościem był Tymon Smektała - już nie filar CD Action, a producent właśnie Dying Light.
Maciej Kowalik