Splitscreen w KillZone 3 potwierdzony
W wywiadzie serwisu 1UP z Hermanem Hulstem z Guerrilla Games łatwo można przeoczyć pewien, kluczowy detal. Potwierdzenie obecności w grze kooperacji na dzielonym ekranie.
14.12.2010 | aktual.: 06.01.2016 14:55
Większość rozmowy dotyczy tego, jak Guerrilla znów podnosi poprzeczkę dla oprawy wizualnej. Ponoć Killzone 2 odpalone na nowej wersji silnika, wykorzystuje zaledwie 50% jego wydajności.
Odkryta w procesie optymalizacji moc z jednej strony sprawia, że tryb 3D nie będzie wyglądał biedniej, od "płaskiej" wersji gry. Drugim sposobem wykorzystania nadwyżki jest kooperacja na podzielonym ekranie, ale niestety Chris Plante nie przycisnął Hermana i nie zdobył szczegółów tego trybu.
Współpraca na jednej konsoli została więc potwierdzona, choć nie wiemy czy chodzi o kampanię, osobny tryb czy multiplayera. Nie pogardziłbym tez informacją o możliwości współpracy przez sieć, mój telewizor ma tylko 32 cale...
Maciej Kowalik