Splinter Cell: Conviction będzie pełen reklam?

Reklama w grach to już zjawisko dość powszechne i raczej w niczym nam nie przeszkadza, gdy pojawia się w grach sportowych czy wyścigowych. Nieco inaczej może być jednak z innymi gatunkami gier, a forpocztą zbyt nachalnej reklamy może stać się Splinter Cell: Conviction. Może to nieco zbyt pesymistyczna wizja, ale słowa Jeffreya Dicksteina z Ubisoftu nie napawają optymizmem.

Splinter Cell: Conviction będzie pełen reklam?
marcindmjqtx

Wczoraj wieczorem odbyło się w Nowym Jorku wydarzenie pod nazwą Microsoft Advertising's Gaming Upfront poświęcone reklamie w grach. Z prezentacją wystąpił wspomniany już wyżej pan z Ubisoftu, który roztoczył niezbyt ciekawą wizję. Wyobraźcie sobie, że przesłuchujecie kogoś jako Sam Fisher i zdecydowaliście, że wyciągniecie potrzebne informacje zbliżając twarz przesłuchiwanego do pisuaru pełnego uryny, a wtedy Sam Fisher pomyśli na głos, czy nie powinien kupić nowego dezodorantu Degree.

Na tym nie koniec, bo obszar gry podzielono na tzw. gorące miejsca, czyli takie, które gracz na pewno w trakcie rozgrywki zobaczy. Tam pewnie pojawią się bardziej tradycyjne reklamy. Ponieważ jednak Splinter Cell to rasowa skradanka, nie zdziwiłbym bym się, gdyby reklama kuriozalnie pojawiła się w środku szybu wentylacyjnego.

No cóż, mam nadzieję, że do takich niedorzeczności nie dojdzie.

[via Joystiq]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360ubisoft
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.