South Park - znamy szczegóły z GameInformera
Pojawiły się na NeoGAFie, więc o ile istnieje szansa, że są nieprawdziwe, to jest ona raczej niewielka. Obraz gry, jaki się z tych informacji wyłania, jest niezwykle ciekawy - wygląda na to, że będzie to gra 2D.
04.12.2011 | aktual.: 06.01.2016 11:46
Oto, czego się dowiedzieliśmy:
- Gracz będzie mógł wybrać dla swojego bohatera jedną z pięciu klas: czarownika, paladyna, poszukiwacza przygód, łotrzyka lub piątą, niezapowiedzianą klasę stworzoną przez Cartmana. Wygląd herosa będzie modyfikowalny, a on sam cichy - Parker woli, jeżeli protagoniści w grach są niemowami.
- Gramy jako dzieciak, który właśnie przybył do South Parku. Przywita nas Cartman. Naszym celem będzie zyskanie nowych przyjaciół i sprzymierzenie się z jakąś frakcją dzieciaków. W tym celu będziemy musieli baczyć na nasz bajerancki telefon, który będzie spełniał rolę menu i będzie miał zainstalowaną aplikację podobną do Facebooka - to z niej dowiemy się, kto jest naszym przyjacielem i jakie mamy relacje z frakcjami.
- Fabuła będzie kręcić się wokół gry RPG wymyślonej przez dzieciaków, która potencjalnie przemieni się w prawdziwą przygodę. Humor tytułu ma wyśmiewać produkcje, w które niegdyś Parker i Stone sami grali, chociaż zapowiadają, że nie chcą uderzać w konkretne tytuły (bo to już było), tylko zrobić satyrę z całego gatunku, tego jak bombastyczne i pompatyczne RPG-i potrafią być.
- Wiele elementów walki ma być podobnych do tych z gier Paper Mario i Mario & Luigi. Wg czytelników NeoGAF obrazki pokazujące walkę przywodzą na myśl klasyczne gry z serii Final Fantasy.
- Gra ma działać na silniku Dungeon Siege 3. Mimo to wygląda na to, że gra ma być utrzymana, podobnie co serial, w stylu graficznym 2D, ręcznie ilustrowana i animowana.
- To pierwsza gra Parkera i Stone'a, przy której tworzeniu są bezpośrednio zaangażowani pisząc scenariusz i dialogi. Ich udział ponoć szybko dał o sobie znać, bo musieli zmienić nastawienie Obsidianu - kiedy studio chciało im pokazać, jak wyobrażają sobie zadania w grze, pokazało im walkę w jaskini z wielkim nietoperzem sterowanym przez Ike'a. Parker i Stone uznali go za zbyt typowego dla cRPG-a i dali twórcom za inspirację zadanie dostania kurczaków Kung Pao z City Wok.
- Parker i Stone są świadomi, że świetne dialogi w złej grze nie sprawią, że koniec końców będzie ona postrzegana jako bardzo dobra. Dlatego też starają się, żeby sama rozgrywka była równie interesująca.
Oryginalny post na NeoGAF znajdziecie tutaj. Ja tylko powiem, że im więcej czytam o tej grze, tym bardziej jestem nią zainteresowany. Pozostaje teraz czekać, aż pokażą się w sieci pierwsze screeny.