Sony wyjaśnia dlaczego LittleBigPlanet i Killzone 2 nie pojwiły się na PlayStation Network

Z wielkiej trójki wydaje się, że to właśnie Sony jest najbliżej pełnej cyfrowej dystrybucji gier. Na PlayStation Network trafiły już wydane na płycie - GT5: Prologue, SOCOM Confrontation oraz Burnout Paradise od Electronic Arts. Mimo to firma nie jest jeszcze gotowa na wydawanie swoich hitów tegoż samego dnia za pomocą  PlayStation Network. Susan Panico odpowiadająca za PSN przyznała dzisiaj na konferencji Wedbush Morgan's Management Access, że:

Sony wyjaśnia dlaczego LittleBigPlanet i Killzone 2 nie pojwiły się na PlayStation Network
marcindmjqtx

12.03.2009 | aktual.: 11.01.2016 18:32

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

"Jedną z rzecz, którą odkryliśmy jest fakt, że wydania hitów takich jak ten [LBP] lepiej sprawdzają się na płycie Blu-Ray, bo klienci tego właśnie chcą. Chcą wejść do sklepu i otrzymać fizyczny produkt oraz dodatki, które znajdują się na płycie." Zauważcie, że nie zwróciła tutaj uwagi wcale na wielkość samej gry i pojemność płyt, co mile mnie zaskoczyło. Prawda jest jednak taka, że faktycznie póki cena wydań na PSN nie będzie niższa to nadal bardziej sensownym będzie wybranie się do sklepu i zakupienie gry. Zresztą Susan tłumaczy, że w tym wszystkim i tak chodzi o pieniądze:

"No i jest jeszcze kwestia współpracy z sprzedawcami, o którą bardzo dbamy. Staramy się balansować normalną sprzedaż z cyfrową dystrybucją. Jest to coś, na co spoglądamy w zależności od tytułu." Swoją drogą jestem ciekawy ilu z Was kupiłoby te gry, gdyby były dostępne na PSNie? Oczywiście uwzględniając odrobinkę niższą cenę i odpowiednio przygotowane pliki (mniejsza wielkość). [via 1UP]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościps3sony
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.