Sony wyjaśnia dlaczego LittleBigPlanet i Killzone 2 nie pojwiły się na PlayStation Network
Z wielkiej trójki wydaje się, że to właśnie Sony jest najbliżej pełnej cyfrowej dystrybucji gier. Na PlayStation Network trafiły już wydane na płycie - GT5: Prologue, SOCOM Confrontation oraz Burnout Paradise od Electronic Arts. Mimo to firma nie jest jeszcze gotowa na wydawanie swoich hitów tegoż samego dnia za pomocą PlayStation Network. Susan Panico odpowiadająca za PSN przyznała dzisiaj na konferencji Wedbush Morgan's Management Access, że:
12.03.2009 | aktual.: 11.01.2016 18:32
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
"Jedną z rzecz, którą odkryliśmy jest fakt, że wydania hitów takich jak ten [LBP] lepiej sprawdzają się na płycie Blu-Ray, bo klienci tego właśnie chcą. Chcą wejść do sklepu i otrzymać fizyczny produkt oraz dodatki, które znajdują się na płycie." Zauważcie, że nie zwróciła tutaj uwagi wcale na wielkość samej gry i pojemność płyt, co mile mnie zaskoczyło. Prawda jest jednak taka, że faktycznie póki cena wydań na PSN nie będzie niższa to nadal bardziej sensownym będzie wybranie się do sklepu i zakupienie gry. Zresztą Susan tłumaczy, że w tym wszystkim i tak chodzi o pieniądze:
"No i jest jeszcze kwestia współpracy z sprzedawcami, o którą bardzo dbamy. Staramy się balansować normalną sprzedaż z cyfrową dystrybucją. Jest to coś, na co spoglądamy w zależności od tytułu." Swoją drogą jestem ciekawy ilu z Was kupiłoby te gry, gdyby były dostępne na PSNie? Oczywiście uwzględniając odrobinkę niższą cenę i odpowiednio przygotowane pliki (mniejsza wielkość). [via 1UP]