Sony sugeruje wydawcom silniejsze skupienie się na marketingu

Sony sugeruje wydawcom silniejsze skupienie się na marketingu

Sony sugeruje wydawcom silniejsze skupienie się na marketingu
marcindmjqtx
31.03.2009 20:14, aktualizacja: 11.01.2016 18:23

Sony zauważyło, że pierwszej fali tytułów, które były publikowane przez wydawców zewnętrznym brakowało przede wszystkim marketingu. Chris Eden na GDC stwierdził wprost:

"Zbyt wielu deweloperów ma mentalność typu: ''najpierw ukończmy grę, a potem zajmijmy się marketingiem''. Wtedy jest już za późno. Naprawdę musicie zacząć działać wcześniej, przynajmniej dwa miesiące przed premierą." W związku z tym Sony proponuje pomoc w rozreklamowaniu swojej gry poprzez PS Blog, na który zagląda ma ponad 1.3 miliona wejść w ciągu tygodnia. Linkuje do niego bezpośrednio ponad 150 stron z całego świata. Promować grę można również na PlayStation.com oraz przez maile promocyjne rozsyłane przez Sony, więc firma naprawdę chce pomóc niezależnym deweloperom, którzy nie boją się wydawać swoich tytułów na PSN.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)