Sony sugeruje wydawcom silniejsze skupienie się na marketingu
Sony zauważyło, że pierwszej fali tytułów, które były publikowane przez wydawców zewnętrznym brakowało przede wszystkim marketingu. Chris Eden na GDC stwierdził wprost:
31.03.2009 | aktual.: 11.01.2016 18:23
"Zbyt wielu deweloperów ma mentalność typu: ''najpierw ukończmy grę, a potem zajmijmy się marketingiem''. Wtedy jest już za późno. Naprawdę musicie zacząć działać wcześniej, przynajmniej dwa miesiące przed premierą." W związku z tym Sony proponuje pomoc w rozreklamowaniu swojej gry poprzez PS Blog, na który zagląda ma ponad 1.3 miliona wejść w ciągu tygodnia. Linkuje do niego bezpośrednio ponad 150 stron z całego świata. Promować grę można również na PlayStation.com oraz przez maile promocyjne rozsyłane przez Sony, więc firma naprawdę chce pomóc niezależnym deweloperom, którzy nie boją się wydawać swoich tytułów na PSN.