Sony robi na PSN‑ie promocję używając fontu... Sunset Overdrive
Na kilka dni przed premierą gry konkurencji. Przypadek?
W halloweenowej promocji na PSN będzie można kupić taniej gry mniej lub bardziej związane z demonami czy straszeniem - od Castlevanii po Outlasta. Uwaga graczy skupiła się jednak na logo wyprzedaży nazwanej "Sale of the Dead". Wygląda zadziwiająco podobnie do logo Sunset Overdrive, gry na wyłączność dla Xboksa One, której premiera już niedługo.
Zauważyli to zresztą jej twórcy.
Zabawny jest fakt, że użyty font nosi nazwę... Sunset Overdrive i powstał na podstawie logo gry. Na szczęście jest dostępny za darmo, więc Insomniac Games nie widzi problemu w jego używaniu, zwłaszcza że dla firmy to niezła darmowa reklama.
Co Sony chciało uzyskać przez tę "inspirację"? Mimo wszystko wyszło kiepsko, bo promocja zamiast przyciągnąć skupiła uwagę przede wszystkim na grze konkurencji.
Marcin Kosman