Sony przyznaje się do wpadki z Demon`s Souls

Demon's Souls jest dla mnie miłym (choć rzadkim) dowodem na to, że dobra gra może przebić się nawet przez niechętnych ryzyku decydentów z wielkich korporacji. W trakcie GDC Yeonkyung Kim z japońskiego oddziału Sony potwierdził to, o czym od dawna mówiło wielu graczy - niewydanie produkcji From Software w Stanach i Europie było błędem.

Sony przyznaje się do wpadki z Demon`s Souls
marcindmjqtx

16.03.2010 | aktual.: 12.01.2016 15:41

Niestandardowy projekt i wysoki poziom trudności miały pogrzebać ewentualne szanse Demon's Souls na rynkach innych, niż Japonia. O tym, że było dokładnie odwrotnie przekonał się Atlus, który wydał grę w USA, czym zyskał sobie nie tylko sympatię graczy, ale również niezłe dochody. Siliconera informuje, że zyski wydawcy za poprzedni kwartał roku fiskalnego są o 578.5% wyższe, niż rok wcześniej. Z niszowego tytułu, którego sprzedaż pierwotnie prognozowano na mniej, niż 20 tysięcy egzemplarzy gra nie tylko stała się symbolem hardcorowej rozrywki dla maniaków, ale zdobyła również bardzo pozytywne oceny w recenzjach i sporo nagród na zakończenie 2009 roku. Obecnie liczba sprzedanych kopii zbliża się do 250 tysięcy. Miło, że ktoś z Sony uderzył się w pierś i przyznał do błędu. Dzięki temu rosną szanse, że w przyszłości podobnych wpadek uda się uniknąć. Demon's Souls 2, o którym na razie tylko sobie plotkujemy, będzie dobrą okazją do rehabilitacji.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościatlusps3
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.