Sony przeprasza, zmienia reklamę, ale nie spełnia żądań
11.09.2009 | aktual.: 13.01.2016 17:19
Nigeria domagała się od Sony bezwarunkowych przeprosin od Sony za reklamę PS3 - o całej sprawie szerzej tutaj. Korporacja poczuła się do winy, przeprosiła na oficjalnej stronie internetowej PlayStation, a nawet zmieniła treść reklamy. Nie ma jednak mowy o wchodzeniu w koszta i przeprosinach na wszystkich kanałach komunikacji, na jakich pojawiła się reklama, czego żądał nigeryjski rząd. Za to teraz Sony może obrazić weteranów I wojny światowej.
Nowa wersja reklamówki nie zawiera już kontrowersyjnego zdania:
Nie możesz wierzyć we wszystko co przeczytasz w Internecie. Inaczej byłbym teraz nigeryjskim milionerem.które zostało zastąpione na:
Nie możesz wierzyć we wszystko co przeczytasz w Internecie. Tak właśnie zaczęła się I wojna światowa.Moim zdaniem kiepskie i strasznie asekuranckie. Widać uznano, że II wojna światowa nie jest dość odległa i wzbudzi protesty. Ale strzeż się Sony, żyją jeszcze ludzie, którzy brali udział i w pierwszej.
[via Kotaku]