Sony pomoże, o każdej (niemal) porze

Sony pomoże, o każdej (niemal) porze

Sony pomoże, o każdej (niemal) porze
marcindmjqtx
12.06.2010 20:10, aktualizacja: 07.01.2016 15:37

Sony w informacji prasowej poinformowało nas, że wydłuża godziny pracy Centrum Obsługi Klienta PlayStation, a także, że wprowadza dyżur w sobotę i zwiększa liczbę konsultantów. To miłe, bo można śmiało dzwonić z pytaniami na temat produktów związanych z marką PlayStation. Szczegóły znajdziecie w rozwinięciu.

Centrum Obsługi Klienta PlayStation

w nowych godzinach pracy!

Na życzenie użytkowników produktów Sony Centrum Obsługi Klienta   (0 801 230 000) wydłuża godziny pracy   i zwiększa liczbę konsultantów

Warszawa, 11 czerwca 2010: Sony Computer Entertainment Polska ma przyjemność poinformować, że wyszła naprzeciw prośbom klientów, wydłużając godziny działania Centrum Obsługi Klienta w dni powszednie i wprowadzając dyżury w sobotę. Na związane z PlayStation pytania odpowiadać będzie większa liczba konsultantów.

Po wydłużeniu godzin pracy Centrum Obsługi Klienta (0 801 230 000) zapraszamy do dzwonienia:

- od poniedziałku do piątku w godzinach   9.00-21.00

- w soboty w godzinach     9.00-15.00

Nasi konsultanci z przyjemnością odpowiedzą na Państwa pytania.

Opracował Marcin Lewandowski

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)