Sony pomoże, o każdej (niemal) porze
Sony w informacji prasowej poinformowało nas, że wydłuża godziny pracy Centrum Obsługi Klienta PlayStation, a także, że wprowadza dyżur w sobotę i zwiększa liczbę konsultantów. To miłe, bo można śmiało dzwonić z pytaniami na temat produktów związanych z marką PlayStation. Szczegóły znajdziecie w rozwinięciu.
12.06.2010 | aktual.: 07.01.2016 15:37
Centrum Obsługi Klienta PlayStation
w nowych godzinach pracy!
Na życzenie użytkowników produktów Sony Centrum Obsługi Klienta (0 801 230 000) wydłuża godziny pracy i zwiększa liczbę konsultantów
Warszawa, 11 czerwca 2010: Sony Computer Entertainment Polska ma przyjemność poinformować, że wyszła naprzeciw prośbom klientów, wydłużając godziny działania Centrum Obsługi Klienta w dni powszednie i wprowadzając dyżury w sobotę. Na związane z PlayStation pytania odpowiadać będzie większa liczba konsultantów.
Po wydłużeniu godzin pracy Centrum Obsługi Klienta (0 801 230 000) zapraszamy do dzwonienia:
- od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-21.00
- w soboty w godzinach 9.00-15.00
Nasi konsultanci z przyjemnością odpowiedzą na Państwa pytania.
Opracował Marcin Lewandowski