Solstice, następna gra od polskiego studia MoaCube coraz bliżej
Po interesującym Cinders, studio zabrało się za produkcję następnej gry z gatunku "visual novel".
Oprócz tytułu, Solstice, czyli przesilenie, twórcy zdradzili zarys scenariusza. Historia będzie rozgrywać się w mieście znajdującym się pośrodku lodowych pustkowi, odciętym od zewnętrznego świata. W którym wraz z sezonem zimowym zaczyna się dziać źle.
Jeżeli graliście w poprzednią grę studia, Cinders (tutaj możecie pobrać demo), czy też znacie visual novels, to mniej więcej wiecie czego się spodziewać. Zamiast na akcję i sensację nacisk jest kładziony na nastrój, dialogi i budowanie postaci, w które można uwierzyć. Produkcja MoaCube na tle konkurencji wyróżniała się staranną oprawą i klimatem.
Solstice ma mieć dwójkę różnych bohaterów o oddzielnych celach, a historia ma być poprowadzona tak, że zamiast pytania "kto to zrobił", ważniejsze będzie "dlaczego".
Więcej informacji wkrótce.
Źródło: MoaCube
Konrad Hildebrand