Sniper: Ghost Warrior ma wyglądać jak Crysis i Uncharted

Mamy dla Was jeszcze więcej informacji o Sniper: Ghost Warrior. Po naszej publikacji na temat tego tytułu skontaktowało się z nami Michał Sokolski z City Interactive, dzięki czemu możemy opowiedzieć Wam o kolejnych szczegółach dotyczących tej produkcji.

Sniper: Ghost Warrior ma wyglądać jak Crysis i Uncharted
marcindmjqtx
SKOMENTUJ

Wcześniej zdziwił nas, krótki czas od zapowiedzi do premiery. Okazuje się, że Sniper jest już w produkcji prawie dwa lata i zaczęto nad nim pracować jeszcze przed Code of Honor 3. W projekt zaangażowanych jest kilkadziesiąt osób.

Tytuł działa na silniku Chrome Engine 4 Techlandu. Dzięki temu projektowi City uzyskało status oficjalnego wydawcy (poza oczywiście byciem deweloperem) Microsoft Xbox 360, z tego co mówią twórcy wynika, że w Polsce nikt poza nimi nie może się nim pochwalić.

Jak opowiada Michał Sokolski:

Sniper Ghost Warrior ze względu na tematykę wymaga głównie otoczenia typu out-door. Dlatego graficznie najbliżej jest do Crysis czy Uncharted. W głównej mierze za sprawą jakości odwzorowania grafiki, ilości detali, ale także np. typu roślinności, światła itp. Czym Sniper będzie różnić się od innych strzelanek?

Snipera wyróżnia m.in. typ rozgrywki, w której liczebną przewagę po stronie wroga równoważymy możliwością obserwacji przeciwników przed podjęciem walki, eliminacją wybranych celów z daleka lub podjęciem decyzji o podjęciu rozgrywki typu stealth.Gracz otrzymuje karabiny snajperskie z odwzorowaną balistyką, uwzględnieniem wiatru i wpływu naszego ciała na stabilność strzału. Poza tym może wstrzymać oddech i wejść w "tryb skupienia", lepiej widzi przeciwników, stabilizuje karabin oraz szybciej reaguje na bodźce (coś w rodzaju slo-mo). W wybraniu odpowiedniego miejsca do oddania strzału lub skradaniu się pomaga wskaźnik pozwalający zorientować jak dobrze jest ukryty przed wzrokiem wroga. Oczywiście nie zawsze możliwe jest dyskretne działanie i wtedy gracz działa jak w typowych shooter'ach z tą różnicą, że w przypadku przewagi po stronie wroga może być zmuszony ratować się ucieczką.

Długość rozgrywki, biorąc pod uwagę rozległość gry na pewno nie będzie odbiegać od dzisiejszych standardów w tego typu grach AAA. Premiera w drugim kwartale tego roku. Możemy spodziewać się wersji demonstracyjnej, zaś pierwszy zwiastun powinien pojawić się jeszcze w tym miesiącu.

To jak? Jest to dla Was gra z segmentu premium? Na obrazkach prezentuje się fajnie.

Obraz

Wybrane dla Ciebie

Rebel Wolves potwierdza. Dawnwalker to ich debiutancka gra
Rebel Wolves potwierdza. Dawnwalker to ich debiutancka gra
Assassin's Creed Red to potężna inwestycja Ubisoftu. Jest przeciek
Assassin's Creed Red to potężna inwestycja Ubisoftu. Jest przeciek
DualSense V2 wycieka. Czyżby mocniejsza bateria?
DualSense V2 wycieka. Czyżby mocniejsza bateria?
Horizon Forbidden West na PC coraz bliżej. Nvidia wkracza do akcji
Horizon Forbidden West na PC coraz bliżej. Nvidia wkracza do akcji
Imponująca sprzedaż Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Liczby mówią wszystko
Imponująca sprzedaż Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Liczby mówią wszystko
Xbox Game Pass z mocnymi grami w styczniu. Potężne otwarcie roku
Xbox Game Pass z mocnymi grami w styczniu. Potężne otwarcie roku
Star Wars Outlaws: wycieka termin premiery. Ubisoft dementuje
Star Wars Outlaws: wycieka termin premiery. Ubisoft dementuje
PS5 rozbija bank. Imponujące wyniki sprzedaży
PS5 rozbija bank. Imponujące wyniki sprzedaży
The Day Before za niespełna tysiąc złotych. Nie, to nie żart
The Day Before za niespełna tysiąc złotych. Nie, to nie żart
Hakerzy ujawnili plany Insomniac Games. Sześć gier na liście
Hakerzy ujawnili plany Insomniac Games. Sześć gier na liście
PS5 Pro z własnym DLSS. Nieoficjalne doniesienia o planach Sony
PS5 Pro z własnym DLSS. Nieoficjalne doniesienia o planach Sony
Nie będzie The Last of Us Multiplayer. To już pewne
Nie będzie The Last of Us Multiplayer. To już pewne