Sniper: Ghost Warrior ma wyglądać jak Crysis i Uncharted

Sniper: Ghost Warrior ma wyglądać jak Crysis i Uncharted

Sniper: Ghost Warrior ma wyglądać jak Crysis i Uncharted
marcindmjqtx
18.03.2010 15:24, aktualizacja: 15.01.2016 13:24

Mamy dla Was jeszcze więcej informacji o Sniper: Ghost Warrior. Po naszej publikacji na temat tego tytułu skontaktowało się z nami Michał Sokolski z City Interactive, dzięki czemu możemy opowiedzieć Wam o kolejnych szczegółach dotyczących tej produkcji.

Wcześniej zdziwił nas, krótki czas od zapowiedzi do premiery. Okazuje się, że Sniper jest już w produkcji prawie dwa lata i zaczęto nad nim pracować jeszcze przed Code of Honor 3. W projekt zaangażowanych jest kilkadziesiąt osób.

Tytuł działa na silniku Chrome Engine 4 Techlandu. Dzięki temu projektowi City uzyskało status oficjalnego wydawcy (poza oczywiście byciem deweloperem) Microsoft Xbox 360, z tego co mówią twórcy wynika, że w Polsce nikt poza nimi nie może się nim pochwalić.

Jak opowiada Michał Sokolski:

Sniper Ghost Warrior ze względu na tematykę wymaga głównie otoczenia typu out-door. Dlatego graficznie najbliżej jest do Crysis czy Uncharted. W głównej mierze za sprawą jakości odwzorowania grafiki, ilości detali, ale także np. typu roślinności, światła itp. Czym Sniper będzie różnić się od innych strzelanek?

Snipera wyróżnia m.in. typ rozgrywki, w której liczebną przewagę po stronie wroga równoważymy możliwością obserwacji przeciwników przed podjęciem walki, eliminacją wybranych celów z daleka lub podjęciem decyzji o podjęciu rozgrywki typu stealth.Gracz otrzymuje karabiny snajperskie z odwzorowaną balistyką, uwzględnieniem wiatru i wpływu naszego ciała na stabilność strzału. Poza tym może wstrzymać oddech i wejść w "tryb skupienia", lepiej widzi przeciwników, stabilizuje karabin oraz szybciej reaguje na bodźce (coś w rodzaju slo-mo). W wybraniu odpowiedniego miejsca do oddania strzału lub skradaniu się pomaga wskaźnik pozwalający zorientować jak dobrze jest ukryty przed wzrokiem wroga. Oczywiście nie zawsze możliwe jest dyskretne działanie i wtedy gracz działa jak w typowych shooter'ach z tą różnicą, że w przypadku przewagi po stronie wroga może być zmuszony ratować się ucieczką.

Długość rozgrywki, biorąc pod uwagę rozległość gry na pewno nie będzie odbiegać od dzisiejszych standardów w tego typu grach AAA. Premiera w drugim kwartale tego roku. Możemy spodziewać się wersji demonstracyjnej, zaś pierwszy zwiastun powinien pojawić się jeszcze w tym miesiącu.

To jak? Jest to dla Was gra z segmentu premium? Na obrazkach prezentuje się fajnie.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)