Sniper Ghost Warrior Contract z opóźnionym trybem wieloosobowym

Strona głównaSniper Ghost Warrior Contract z opóźnionym trybem wieloosobowym
02.01.2020 13:30
Sniper Ghost Warrior Contract z opóźnionym trybem wieloosobowym
Bartosz Witoszka
Bartosz Witoszka

Ten pojawi się w pierwszym kwartale tego roku.

Seria Sniper: Ghost Warrior od polskiego CI Games (kiedyś City Interactive kojarzone głównie z wyjątkowo słabymi, niskobudżetowymi grami, które były dołączane do gazetek; długo zagrywałem się w Wilczy Szaniec na komputerze u babci) nigdy nie aspirowała do bycia czymś więcej. Ot, średniak stworzony niskim kosztem, który “chwycił”, co pozwoliło deweloperom przejść poziom wyżej i stworzyć kontynuację oraz sfinansować inne projekty studia. Później pojawiły się kolejne odsłony – całkiem niezła, choć niedoceniona “trójka” – i w końcu dotarliśmy do Contracts.

325326312371927004

Powodem jest oczywiście chęć dopracowania segmentu, by ten prezentował się jak najlepiej. Twórcy są aktualnie na etapie umieszczania swojej produkcji w usługach Amazon GameLift oraz Fleet IQ, które pozwolą na poprawne działanie trybu wieloosobowego, a także zajmują się usprawnianiem EasyAntiCheat.

Oby dobre przyjęcie tytułu i, co za tym idzie, sprzedaż, pozwoliły CI Games na złapanie oddechu i przeznaczenie większych środków na Lords of the Fallen 2, które według najnowszych informacji ma pojawić się dopiero w 2021 roku. Warto pamiętać, że od ogłoszenia prac nad kontynuacją polskiego souls-like’a minęło już dobre siedem lat, a w międzyczasie odszedł, potem wrócił i jeszcze raz opuścił szeregi studia Tomasz Gop. Aktualnie na grą czuwa bliżej nieokreślony podwykonawca, co raczej nie rokuje zbyt dobrze.

Bartek Witoszka

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)