Sniper 2 w wakacje, Enemy Front we wrześniu - City ujawnia swoje plany
Za promocję Snipera 2 będzie odpowiadać agencja, która wcześniej pracowała przy Call of Duty. Na promocję gry City zamierza wydać 7 milionów złotych. To niewiele mniej niż koszt produkcji gry, który ma wynosić 10 milionów złotych. I ponad dwa razy więcej niż kosztowało zrobienie poprzedniego Snipera.
Sniper 2 ma się pojawić w okolicach lipca-sierpnia. Z kolei Enemy Front, który wg Marka Tymińskiego produkcyjnie nie jest dużo w tyle za sequelem Snipera, ma się pojawić we wrześniu. Równolegle z premierą na duże konsole i PC na rynku ma być dostępna iOSowa wersja Snipera w cenie 5-7 dolarów. Project Human - tajemnicze RPG, City Interactive, przy którym pracuje między innymi Tomek Gop zapowiadane jest na przełom 3 i 4 kwartału 2013 roku.
Marek Tymiński twierdzi, że celem City mają teraz być mocne jakościowo gry, bo to właśnie one przekładają się na dobre wyniki finansowe. Nie sposób nie przyklasnąć takiemu stwierdzeniu. Mam też nadzieję, że faktycznie będą to po prostu dobre produkcje.
[via TVN CNBC]
Piotr Gnyp