Śmiertelny wypadek w Redmond, Waszyngton. Microsoft zabił Project Spark

Poniedziałek będzie sądnym dniem dla kolejnej produkcji Giganta z Redmond.

Śmiertelny wypadek w Redmond, Waszyngton. Microsoft zabił Project Spark
Oskar Śniegowski

15.05.2016 | aktual.: 17.05.2016 09:36

Project Spark kończy swój żywot. Microsoft ściągnął tytuł z Marketplace 13 maja, a gracze dostali czas do 12 sierpnia, żeby nacieszyć się ostatnimi chwilami ze swoją ulubioną produkcją. Później serwery zostaną wyłączone.

Od 13 maja (minionego piątku, piąteczku, piątunia), gracze mają  3 miesiące na pobranie całej zawartości, którą chcą zachować, gdyż możliwość gry offline nie zostanie zablokowana.

Jak mówi Thomas Gratz, community manager studia, decyzja ta nie była łatwa, ale większość zespołu została przemieszczona do pracy nad innymi projektami Microsoftu, więc wsparcie techniczne nie było dłużej możliwe.

Ok, ale załóżmy, że w tej chwili pobieranie nie jest Waszym priorytetem, bo zaczęliście się martwić o swoje pieniądze, które wydaliście na tę grę. Już tłumaczę jak je odzyskać. Microsoft też zdaje sobie sprawę, że koniec końców, najważniejsze zawsze są cyferki na koncie którejś ze stron, dlatego jeżeli kupiłeś grę po 5 października 2015, a więc już po przejściu Project Spark na model F2P (w sklepach wciąż znajdywały się wtedy jeszcze pudełka z grą), całość wydanej kwoty zostanie zwrócona Ci w formie kredytu na Twoim koncie Microsoft. Będzie można spożytkować ją na inne dobra z Xbox oraz Windows Store. Proces będzie przebiegał automatycznie, więc jeżeli zostaniesz zakwalifikowany przez system, pieniądze pojawią się lub też już pojawiły się na Twoim koncie.

Zapowiedziane w czasie konferencji na E3 2013, a wydane ponad rok później, w październiku 2014, Project Spark nie zdobyło nigdy większego rozgłosu. Ciekawe kto będzie następny.

[Źródło: Gamespot]

Oskar Śniegowski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.