Śmierć THQ: niezależne studio chce uratować markę Homeworld

THQ umarło. Co to oznacza dla fanów Homeworlda?

Śmierć THQ: niezależne studio chce uratować markę Homeworld
marcindmjqtx

24.01.2013 | aktual.: 05.01.2016 16:23

O śmierci THQ pewnie już słyszeliście. Jeszcze rok temu wydawało się, że to jeden z grupy największych wydawców na świecie. Tymczasem firma zbankrutowała i wyprzedała na aukcji wszystkie pozostałości po sobie. Tylko... czy aby na pewno wszystkie?

Nie - twierdzą twórcy z niezależnego studia teamPixel, przy THQ ciągle pozostała licencja kultowej kosmicznej gry Homeworld. Lata temu zrobiło ją co prawda Relic Entertainment, które zostało zakupione przez Segę, ale zdaniem teamPixel (to ważne - to nie są oficjalnie potwierdzone informacje) w skład transakcji nie weszła rzeczona marka.

W związku z tym twórcy z teamPixel postanowili założyć na indiegogo kampanię, na której zbierają wśród społeczności fundusze na wykupienie Homeworlda od THQ. Jeżeli uda im się to osiągnąć, chcą udostępnić grę na GOG.com i Steamie, wydać ją w wersji na urządzenia mobilne, a także zacząć prace nad Homeworld 3.

I na to wszystko potrzebują jedynie 50 tysięcy dolarów.

Czy można im zaufać? teamPixel to studio od ośmiu lat obecne na rynku, do tej pory nie zajmowało się jeszcze grami. Ale to jeszcze przecież go nie przekreśla. Większe wątpliwości budzi fakt, że nie mamy stuprocentowej pewności czy aby na pewno Homeworld pozostał przy THQ. Nie możemy też być pewni tego, że nawet jeśli tak jest, to markę uda się wykupić właśnie tym twórcom.

Niemniej, jeśli tęsknicie za Homeworldem, to możecie dorzucić się tutaj. Na razie zebrano niecały tysiąc dolarów, do końca akcji zostało 14 dni.

Tomasz Kutera

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościthqrelic
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.