Sledgehammer twierdzi, że nowe Call of Duty nie będzie wyglądać jak gra
Dzięki nowemu systemowi animacji, gracze mają mylić Advanced Warfare z rzeczywistością.
02.07.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:34
W materiale 'zza kulis', pracownicy Sledgehammer Games chwalą się next-genowym systemem animacji, który ma zapewnić nieosiągalny do tej pory poziom szczegółowości.
Official Call of Duty®: Advanced Warfare - "Animation & Art Direction" Behind the Scenes Video
Zrobiliśmy wszystko co się dało, żeby gra wyglądała najbardziej fotorealistycznie jak to tylko możliwe. Pierwszą rzeczą jaką pomyślą gracze, kiedy zobaczą nasz system animacji twarzy, będzie 'to wygląda jak w telewizji', a po chwili uświadomią sobie, że 'o mój Boże, to tylko gra'. Pozostaje wierzyć im na słowo. Być może to prawda, gdyż Call of Duty: Advance Warfare jest pierwszą odsłoną serii od pamiętnego Call of Duty 2, która korzysta z zupełnie nowego silnika graficznego. Dodatkowo, jej cykl produkcyjny trwał 3 lata. To wystarczająca ilość czasu, żeby dopieścić grę na wielu płaszczyznach. Szczególnie biorąc po uwagę budżet jakim dysponują. No i chyba nikt nie chciałby wkurzyć Kevina Spacey'a.
Premiera Call of Duty: Advance Warfare już w listopadzie 2014, na PC, PS4, PS3, Xbox One oraz Xbox 360.
[źródło: YT]
Oskar Śniegowski