Skutki koronawirusa odczuwa również branża growa

Najbliższe tygodnie pokażą, jak ważnym punktem na mapie są Chiny.

Skutki koronawirusa odczuwa również branża growa
Bartosz Witoszka

03.02.2020 | aktual.: 24.02.2020 12:18

Oficjalne przypadki zachorowania na wirus 2019-nCoV w Wuhanie potwierdzono jeszcze na początku stycznia tego roku, jednak do teraz nie udało się opracować skutecznej metody leczenia, a koronawirus szybko stał się głównym tematem dla większości mediów na całym świecie. Choć jego śmiertelność jest stosunkowo niewielka (według najnowszych informacji mówi się o 360 ofiarach i ponad 17 tysiącach zarażonych w Chinach), jego mutacje mogą być wyjątkowo groźne, a sam wirus rozprzestrzenia się bardzo szybko. Wszystko przez to, że wirus może zostać przekazany dalej jeszcze zanim nosiciel odczuje jego pierwsze skutki. Władze zalecają szczególną ostrożność, a w wielu regionach wprowadzono stan wyjątkowy.

Obraz

Nintendo już teraz zaczyna szacować, że produkcja Switcha w Chinach nie będzie tak wydajna jak dotychczas – w niedawno opublikowanym raporcie kwartalnym wspomina o tym prezes firmy, Shuntaro Furukawa. Niestety brak konkretnych danych w tym temacie.

Obraz

Riot Games i zarząd League of Legends Pro League podjęło w tym temacie mniej drastyczne kroki i przełożyło jedynie część rozgrywek odbywających się w Chinach – mowa o drugiej serii meczów, które planowo miały rozegrać się piątego lutego. Podobnie, jak w przypadku Overwatch League nowa data nie została jeszcze ujawniona.

Tegoroczna Taipei Games Show, na którym miano pokazać materiały z Cyberpunka 2077, The Last of Us 2 czy remake’u Final Fantasy VII również zostało odwołane, a nowa data została wstępnie ustalona na połowę 2020 roku. Biorąc pod uwagę, że w podobnym okresie ma miejsce E3, szacuje się, że ze względu na brak zainteresowania wystawców i dużych wydawców, Taipei Games Show 2020 nie odbędzie się w ogóle.

Bartek Witoszka 

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.