Skrzynki z cyfrową zawartością w odwrocie?
W Valorant nie zabraknie mikropłatności, ale Riot nie będzie implementować ich poprzez skrzyneczki.
06.03.2020 16:30
I znów wracamy do tematu skrzynek i mikropłatności, które w naszym medium możemy spotkać od wielu lat, jednak w ciągu ostatnich trzech gracze zaczęli na nie patrzeć coraz mniej przychylnym okiem. Dlatego wielu wydawców szuka sposobów na implementację dodatkowych systemu monetyzacji gier, który pozwoliłby zarabiać na danym tytule po jego premierze, ale jednocześnie by nie wywoływał wokół siebie niepotrzebnego zamieszania. Po tym, jak “lootboksom” zaczęły przyglądać się rządy i organizacje dbające o dobro konsumentów, coraz więcej firm zaczęło z nich po prostu rezygnować. Kilka dni temu pisałem o Bungie, które wraz ze startem dziesiątego sezonu wsparcia Destiny 2 usunie z gry skrzynki z losowo generowaną zawartością.
The Round // Gameplay Preview - VALORANT
W Valorancie, taktycznej strzelance od Riot Games, ma ich nie być w ogóle, choć jak sugeruje Polygon, firma nie ma zamiaru rezygnować z kosmetycznych mikropłatności. Na pierwszy ogień mają pójść skórki na broń i spraye znane z Overwatcha, choć w przyszłości mają się też pojawić dedykowane “outfity” dla bohaterów, o umiejętnościach których pisałem tutaj. Twórcy chcą przemyśleć wszystkie za i przeciw, bowiem zbyt jaskrawe stroje mogą zdradzić naszą pozycję, co w grze opartej o precyzyjne strzelanie będzie dużym utrudnieniem.
Wszelkie ozdoby będzie można też zdobyć poprzez normalną rozgrywkę, ale rzecz jasna nikt nie zabroni nam wydać trochę prawdziwej gotówki na kilka elementów personalizacji naszej postaci. Możliwe też, że w przyszłości doczekamy się czegoś w rodzaju progresji wyglądu – wraz z postępem nasza skórka będzie zyskiwała nowe bajery. Ciekawy patent, choć na to, jak będzie działał musimy poczekać do premiery gry, którą zaplanowano na 2020 rok.
Przy okazji, ujawniono też wymagania sprzętowe, które z pewnością uspokoją posiadaczy słabszych komputerów.
Wymagania minimalne:
- System operacyjny: Windows 7/8/10 (64-bit)
- Procesor: Intel i3-370M
- Karta graficzna: Intel HD 3000
- Pamięć RAM: 4 GB
Konfiguracja zalecana:
- System operacyjny: Windows 7/8/10 (64-bit)
- Procesor: Intel i3-4150
- Karta graficzna: Geforce GT 730
- Pamięć RAM: 4 GB
Konfiguracja ultra:
- System operacyjny: Windows 7/8/10 (64-bit)
- Procesor: Intel Core i5-4460
- Karta graficzna: Geforce GTX 1050 Ti
- Pamięć RAM: 4 GB
Bartek Witoszka