Skrzynki z cyfrową zawartością w odwrocie?

W Valorant nie zabraknie mikropłatności, ale Riot nie będzie implementować ich poprzez skrzyneczki.

Skrzynki z cyfrową zawartością w odwrocie?
Bartosz Witoszka
SKOMENTUJ

I znów wracamy do tematu skrzynek i mikropłatności, które w naszym medium możemy spotkać od wielu lat, jednak w ciągu ostatnich trzech gracze zaczęli na nie patrzeć coraz mniej przychylnym okiem. Dlatego wielu wydawców szuka sposobów na implementację dodatkowych systemu monetyzacji gier, który pozwoliłby zarabiać na danym tytule po jego premierze, ale jednocześnie by nie wywoływał wokół siebie niepotrzebnego zamieszania. Po tym, jak “lootboksom” zaczęły przyglądać się rządy i organizacje dbające o dobro konsumentów, coraz więcej firm zaczęło z nich po prostu rezygnować. Kilka dni temu pisałem o Bungie, które wraz ze startem dziesiątego sezonu wsparcia Destiny 2 usunie z gry skrzynki z losowo generowaną zawartością.

The Round // Gameplay Preview - VALORANT

W Valorancie, taktycznej strzelance od Riot Games, ma ich nie być w ogóle, choć jak sugeruje Polygon, firma nie ma zamiaru rezygnować z kosmetycznych mikropłatności. Na pierwszy ogień mają pójść skórki na broń i spraye znane z Overwatcha, choć w przyszłości mają się też pojawić dedykowane “outfity” dla bohaterów, o umiejętnościach których pisałem tutaj. Twórcy chcą przemyśleć wszystkie za i przeciw, bowiem zbyt jaskrawe stroje mogą zdradzić naszą pozycję, co w grze opartej o precyzyjne strzelanie będzie dużym utrudnieniem.

Wszelkie ozdoby będzie można też zdobyć poprzez normalną rozgrywkę, ale rzecz jasna nikt nie zabroni nam wydać trochę prawdziwej gotówki na kilka elementów personalizacji naszej postaci. Możliwe też, że w przyszłości doczekamy się czegoś w rodzaju progresji wyglądu – wraz z postępem nasza skórka będzie zyskiwała nowe bajery. Ciekawy patent, choć na to, jak będzie działał musimy poczekać do premiery gry, którą zaplanowano na 2020 rok.

Przy okazji, ujawniono też wymagania sprzętowe, które z pewnością uspokoją posiadaczy słabszych komputerów.

Wymagania minimalne:

  • System operacyjny: Windows 7/8/10 (64-bit)
  • Procesor: Intel i3-370M
  • Karta graficzna: Intel HD 3000
  • Pamięć RAM: 4 GB

Konfiguracja zalecana:

  • System operacyjny: Windows 7/8/10 (64-bit)
  • Procesor: Intel i3-4150
  • Karta graficzna: Geforce GT 730
  • Pamięć RAM: 4 GB

Konfiguracja ultra:

  • System operacyjny: Windows 7/8/10 (64-bit)
  • Procesor: Intel Core i5-4460
  • Karta graficzna: Geforce GTX 1050 Ti
  • Pamięć RAM: 4 GB

Bartek Witoszka

Wybrane dla Ciebie

Rebel Wolves potwierdza. Dawnwalker to ich debiutancka gra
Rebel Wolves potwierdza. Dawnwalker to ich debiutancka gra
Assassin's Creed Red to potężna inwestycja Ubisoftu. Jest przeciek
Assassin's Creed Red to potężna inwestycja Ubisoftu. Jest przeciek
DualSense V2 wycieka. Czyżby mocniejsza bateria?
DualSense V2 wycieka. Czyżby mocniejsza bateria?
Horizon Forbidden West na PC coraz bliżej. Nvidia wkracza do akcji
Horizon Forbidden West na PC coraz bliżej. Nvidia wkracza do akcji
Imponująca sprzedaż Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Liczby mówią wszystko
Imponująca sprzedaż Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Liczby mówią wszystko
Xbox Game Pass z mocnymi grami w styczniu. Potężne otwarcie roku
Xbox Game Pass z mocnymi grami w styczniu. Potężne otwarcie roku
Star Wars Outlaws: wycieka termin premiery. Ubisoft dementuje
Star Wars Outlaws: wycieka termin premiery. Ubisoft dementuje
PS5 rozbija bank. Imponujące wyniki sprzedaży
PS5 rozbija bank. Imponujące wyniki sprzedaży
The Day Before za niespełna tysiąc złotych. Nie, to nie żart
The Day Before za niespełna tysiąc złotych. Nie, to nie żart
Hakerzy ujawnili plany Insomniac Games. Sześć gier na liście
Hakerzy ujawnili plany Insomniac Games. Sześć gier na liście
PS5 Pro z własnym DLSS. Nieoficjalne doniesienia o planach Sony
PS5 Pro z własnym DLSS. Nieoficjalne doniesienia o planach Sony
Nie będzie The Last of Us Multiplayer. To już pewne
Nie będzie The Last of Us Multiplayer. To już pewne