Skąd wzięło się opóźnienie GTA V na PC?
Łatwo się domyślić. Słyszeliśmy tę śpiewkę dziesiątki razy.
GTA V na PS4 i Xboksa One pojawi się 18 listopada, wersja pecetowa natomiast trafi do sklepów dopiero 27 stycznia. Skąd ten poślizg? Jak wyjaśnia Rockstar:
Niesamowicie cieszymy się, że GTA V pojawi się na PC, ale gra wymaga nieco większego nakładu pracy. Chcemy mieć pewność, że będzie świetna i dopracowana tak jak to tylko możliwe. Wymówka standardowa, mnie ciekawi natomiast, czy wersje na konsole nowej generacji nie są po prostu z jakichś względów - np. czysto komercyjnych - traktowane priorytetowo. Niektórzy pecetowcy pewnie ukryją gorycz pod tekstami typu "konsolowcy, dzięki za przetestowanie bety GTA V", ale o ile dobrze pamiętam, GTA IV też ukazało się na PC po wielu miesiącach - i z początku w ogóle nie działało.
Być może Rockstar chce mieć stuprocentową pewność, że tym razem wszystko będzie działać jak należy (zwłaszcza że z "piątką" na poprzedniej generacji konsol też były duże problemy, gdy pojawiło się GTA Online).
[Źródło: Rockstar]
Marcin Kosman