Singleplayerowa kampania Titanfalla 2 może być ciekawsza niż się spodziewałem. Sprawdzimy ją jeszcze w tym roku

Singleplayerowa kampania Titanfalla 2 może być ciekawsza niż się spodziewałem. Sprawdzimy ją jeszcze w tym roku
Paweł Olszewski

12.06.2016 20:49, aktual.: 12.06.2016 22:19

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Multi oczywiście też, ale to właśnie historia dla jednego gracza jest tym, co w nadchodzącej grze Respawn interesuje mnie najbardziej.

Titanfall 2 nie jest niespodzianką, podobnie jak fakt, że gra pojawi się oprócz Xboksa i Windowsa także na PlayStation. Nie zaskakuje też single'owa historia - o takim (nomen omen) scenariuszu pisaliśmy już wcześniej, ludzie z Respawn go nie ukrywali. Miłą niespodzianką może być jednak jakość tej historii. Za wcześnie oczywiście, żeby go oceniać, ale w skrócie - EA ma moją uwagę.

Po pierwsze, za historię odpowiadają ludzie, którzy zrobili genialne Call of Duty 4: Modern Warfare (które dostanie tak na marginesie w tym roku remastera), a po drugie, zapowiada się coś więcej niż arenowe pitu-pitu z botami i jakimś fabularnym pretekstem. Jeszcze przed EA Play do sieci wyciekł trailer, wydawca stwierdził chyba, że nie ma co się czarować i udostępnił go w swoich oficjalnych kanałach.

Titanfall 2 Official Single Player Gameplay Trailer

Co na tym trailerze zaskakuje? SI mecha i fakt, że może on nawiązać więź z pilotem. Poprawcie mnie jeżeli się mylę, bo od pierwszego Titanfalla odbiłem się szybciutko, ale wcześniej olbrzymy były górą mięch... żelastwa czekającym na pilotów. Teraz mają własną świadomość, podejmują decyzje. Jak widać, czasem zaskakujące. Najlepszy jest jednak fragment mówiący o obronie pilota przez mecha. Wiecie z czym momentalni mi się to skojarzyło?

Z zapowiedziami The Last Guardian czy ostatnimi grami od Naughty Dog, gdzie fabuła była napędzana w dużej mierze przez relacje głównych bohaterów (nawet jeżeli jeden był niegrywalny). Respawn ma gotowe uniwersum, zielone światło i pieniądze wydawcy (10 mln graczy w "jedynkę" zobowiązuje), a także fajny wzór do naśladowania. Titanfall 2 ma więc szansę być fajną grą akcji z dobrą historią. Może też oczywiście zostać fabularnymi popłuczynami na wzór dwóch ostatnich Battlefieldów, ale będę trzymał się tej pierwszej wersji. Trailer robi nadzieje.

Titanfall 2 Teaser Trailer – PS4, Xbox One and PC

A multi? Póki co niewiele o nim wiemy, ale ja chcę tylko jednego - podatnego na destrukcję otoczenia. Od "jedynki" odbiłem się właśnie przez te pancerne murki i daszki, których nie były w stanie sforsować wielkie i zabójcze roboty. Gra wciąż działa na zmodyfikowanym silniku Source. Oby był bardzo zmodyfikowany i pozwolił porozwalać trochę otoczenia. Swoją drogą, EA nawet nową FIFĘ robi na silniku Frostbite, a tutaj trzyma się cudzej technologii. Dziwne...

W Titanfalla 2 na PS4, Xboksie One i PC (oczywiście tylko Origin) zagramy 28 października 2016 roku. Czyli w tym samym miesiącu co w Battlefielda 1, Gears of War 4 i Mafię III.

PS No i jest gameplay z multi:

Titanfall 2 Official Multiplayer Gameplay Trailer

Paweł Olszewski

Źródło artykułu:Polygamia.pl