Sims 3 na konsole, All Points Bulletin na pecety

Z opublikowanej przez Electronic Arts listy tytułów na najbliższe półtora roku najbardziej w oczy rzuca się chyba konsolowa premiera Sims 3. Nie oznacza to jednak, że po średnim finansowo roku firma zamierza nagle w całości uciec na konsole. Według zapowiedzi koncernu, wszystkie nadchodzące gry będą w jakiś sposób korzystać z sieci, czy to oferując tryb dla wielu graczy, czy też posiłkować się dodatkami.

Sims 3 na konsole, All Points Bulletin na pecety
marcindmjqtx

09.02.2010 | aktual.: 08.01.2016 13:58

Choć na liście widnieje konsolowy port Sims 3, a Dead Space 2 nie ukaże się na pecetach, to już "The new Sims title" zapowiedziany na przyszłe święta ma wyjść wyłącznie na PC. Choć tutaj może po prostu chodzić o kolejny dodatek, a nie Sims 4, w końcu premiera trójki miała miejsce w 2009 roku. Swoje miejsce na konsolach ma też znaleźć jakaś gra ze świata Spore.

Z kolei zapowiadane wcześniej także na Xboksa gangsterskie MMO All Points Bulletin na liście figuruje już tylko jako tytuł pecetowy.

Wyłącznie na stacjonarne konsole mają wyjść Skate 3, NHL 11 i NBA Jam. Takie tytuły jak Need For Speed tradycyjnie jednak znajdą swoje miejsce na wszystkich platformach we wszechświecie.

Jeśli chodzi o same liczby, to w trzecim, świątecznym, kwartale poprzedniego roku fiskalnego przychody EA wyniosły 1,654 mld dolarów. W tym - 1,243 mld. Straty byłyby jeszcze większe, gdyby nie poczynione przez koncern cięcia i restrukturyzacje, jak choćby zamknięcie studia Pandemic. W poprzednim roku straty wynosiły 641 mln, w tym już 82 mln dolarów.

Pomimo tego, EA nadal jest na pierwszym miejscu pod względem sprzedanych towarów w tradycyjnej dystrybucji zarówno w Stanach jak i w Europie. Zdaniem firmy gorszy wynik ma swoje źródła w braku większych tytułów od EA na święta, oraz ogólny spadek sprzedaży gier.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościelectronic artsbranża
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.