Silnik Unreal 4 nie idzie w Space Hulk Deathwing: Rise of the Terminators na marne

Jest wreszcie okazję zobaczyć grę na materiałach (powiedzmy, że) prosto z gry.

Silnik Unreal 4 nie idzie w Space Hulk Deathwing: Rise of the Terminators na marne
marcindmjqtx

Wiadomo, wypuszczanym przez producentów grafikom wierzyć bezgranicznie nie wolno. Nawet biorąc jednak na to poprawkę Space Hulk Deathwing: Rise of the Terminators (zwięzły tytuł, nie ma co) wygląda ślicznie. Szkoda tylko, że wciąż nie wiemy, kiedy sprawdzimy, czy Cyanide Studios i Streum On mają do zaoferowania coś konkretnego poza urodziwymi widoczkami. Warto być chyba jednak dobrej myśli.

Więcej o grze dowiecie się z naszych poprzednich wpisów: tutaj, tutaj i tutaj.

[Źródlo: VG24/7]

Piotr Bajda

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.