Siedemnaście procentów na temat grania w Polsce, które mogą Was zaciekawić

Czy gry wpływają pozytywnie na życie rodzinne? Jaka jest najpopularniejsza platforma na której grają kobiety? Mamy odpowiedzi na te pytania, a także na kilka innych.

Siedemnaście procentów na temat grania w Polsce, które mogą Was zaciekawić
marcindmjqtx

01.10.2012 | aktual.: 05.01.2016 16:34

42 proc. Tyle procent badanych kobiet deklaruje, że gra codziennie (mężczyzn - 54 proc.)

21 proc. badanych mężczyzn spędza na graniu więcej niż 20 godzin w tygodniu (kobiet - 7 proc.)

12 proc. Tylu badanych mężczyzn deklaruje, że spędzana na graniu "większość swojego wolnego czasu”

78 proc. badanych kobiet twierdzi, że gry mogą negatywnie wpływać na życie rodzinne (mężczyźni - 59 proc.)

43 proc. badanych jest w związku/małżeństwie z dzieckiem na utrzymaniu

62 proc. Tyle osób deklaruje, że gra na laptopie, czyniąc z niego najpopularniejszą w Polsce „platformę do grania”. Na stacjonarnym pececie gra 51 proc., 33 proc. „na konsolach”, a 5 proc. Na tabletach.

13 proc. osób gra na PlayStation 3...

10 proc. ...a tyle na Xboksie 360

2 proc. Tylu badanych gra na Nintendo Wii

1 proc. badanych deklaruje granie na Nintendo DS

14 proc. Tyle badanych kobiet deklaruje, ze nigdy nie grało w gry na swoim telefonie komórkowym. Kłamczuchy.

62 proc. ...tyle też kobiet gra na laptopach

22 proc. Tyle osób gra w gry przeglądarkowe

17 proc. badanych mężczyzn gra w gry na serwisach społecznościowych (kobiety - 14 proc.)

81 proc. Tylu badanych twierdzi, że gry rozwijają u nich „umiejętności strategicznego myślenia”

61 proc. Tylu badanych uważa, że gry poprawiają ich zdolności manualne

16 proc. badanych mężczyzn deklaruje chodzenie do teatru (kobiety - 9 proc.)

Badania zostały przeprowadzone na zlecenie firmy Samsung z okazji World Cyber Games. Próbka wynosiła 350 osób w wieku 27-35 lat, pytanych drogą mailową. Badania przeprowadził Interaktywny Instytut Badań Rynkowych.

Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.