Siedemnaście procentów na temat grania w Polsce, które mogą Was zaciekawić
01.10.2012 12:13, aktual.: 05.01.2016 16:34
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Czy gry wpływają pozytywnie na życie rodzinne? Jaka jest najpopularniejsza platforma na której grają kobiety? Mamy odpowiedzi na te pytania, a także na kilka innych.
42 proc. Tyle procent badanych kobiet deklaruje, że gra codziennie (mężczyzn - 54 proc.)
21 proc. badanych mężczyzn spędza na graniu więcej niż 20 godzin w tygodniu (kobiet - 7 proc.)
12 proc. Tylu badanych mężczyzn deklaruje, że spędzana na graniu "większość swojego wolnego czasu”
78 proc. badanych kobiet twierdzi, że gry mogą negatywnie wpływać na życie rodzinne (mężczyźni - 59 proc.)
43 proc. badanych jest w związku/małżeństwie z dzieckiem na utrzymaniu
62 proc. Tyle osób deklaruje, że gra na laptopie, czyniąc z niego najpopularniejszą w Polsce „platformę do grania”. Na stacjonarnym pececie gra 51 proc., 33 proc. „na konsolach”, a 5 proc. Na tabletach.
13 proc. osób gra na PlayStation 3...
10 proc. ...a tyle na Xboksie 360
2 proc. Tylu badanych gra na Nintendo Wii
1 proc. badanych deklaruje granie na Nintendo DS
14 proc. Tyle badanych kobiet deklaruje, ze nigdy nie grało w gry na swoim telefonie komórkowym. Kłamczuchy.
62 proc. ...tyle też kobiet gra na laptopach
22 proc. Tyle osób gra w gry przeglądarkowe
17 proc. badanych mężczyzn gra w gry na serwisach społecznościowych (kobiety - 14 proc.)
81 proc. Tylu badanych twierdzi, że gry rozwijają u nich „umiejętności strategicznego myślenia”
61 proc. Tylu badanych uważa, że gry poprawiają ich zdolności manualne
16 proc. badanych mężczyzn deklaruje chodzenie do teatru (kobiety - 9 proc.)
Badania zostały przeprowadzone na zlecenie firmy Samsung z okazji World Cyber Games. Próbka wynosiła 350 osób w wieku 27-35 lat, pytanych drogą mailową. Badania przeprowadził Interaktywny Instytut Badań Rynkowych.
Konrad Hildebrand