Siedemnaście procentów na temat grania w Polsce, które mogą Was zaciekawić
Czy gry wpływają pozytywnie na życie rodzinne? Jaka jest najpopularniejsza platforma na której grają kobiety? Mamy odpowiedzi na te pytania, a także na kilka innych.
01.10.2012 | aktual.: 05.01.2016 16:34
42 proc. Tyle procent badanych kobiet deklaruje, że gra codziennie (mężczyzn - 54 proc.)
21 proc. badanych mężczyzn spędza na graniu więcej niż 20 godzin w tygodniu (kobiet - 7 proc.)
12 proc. Tylu badanych mężczyzn deklaruje, że spędzana na graniu "większość swojego wolnego czasu”
78 proc. badanych kobiet twierdzi, że gry mogą negatywnie wpływać na życie rodzinne (mężczyźni - 59 proc.)
43 proc. badanych jest w związku/małżeństwie z dzieckiem na utrzymaniu
62 proc. Tyle osób deklaruje, że gra na laptopie, czyniąc z niego najpopularniejszą w Polsce „platformę do grania”. Na stacjonarnym pececie gra 51 proc., 33 proc. „na konsolach”, a 5 proc. Na tabletach.
13 proc. osób gra na PlayStation 3...
10 proc. ...a tyle na Xboksie 360
2 proc. Tylu badanych gra na Nintendo Wii
1 proc. badanych deklaruje granie na Nintendo DS
14 proc. Tyle badanych kobiet deklaruje, ze nigdy nie grało w gry na swoim telefonie komórkowym. Kłamczuchy.
62 proc. ...tyle też kobiet gra na laptopach
22 proc. Tyle osób gra w gry przeglądarkowe
17 proc. badanych mężczyzn gra w gry na serwisach społecznościowych (kobiety - 14 proc.)
81 proc. Tylu badanych twierdzi, że gry rozwijają u nich „umiejętności strategicznego myślenia”
61 proc. Tylu badanych uważa, że gry poprawiają ich zdolności manualne
16 proc. badanych mężczyzn deklaruje chodzenie do teatru (kobiety - 9 proc.)
Badania zostały przeprowadzone na zlecenie firmy Samsung z okazji World Cyber Games. Próbka wynosiła 350 osób w wieku 27-35 lat, pytanych drogą mailową. Badania przeprowadził Interaktywny Instytut Badań Rynkowych.
Konrad Hildebrand