Sieciowa kooperacja w Guardian of Light to najwidoczniej spory problem
To, że nowe przygody Lary Croft na 360 nie będą od razu oferowały kooperacji sieciowej było rozczarowaniem, ale można było ten fakt tłumaczyć chęcią wciśnięcia gry do promocji Summer of Arcade. A jak wytłumaczyć to, że również pozostałe wersje nie dostaną tej funkcjonalności na starcie?
21.09.2010 | aktual.: 06.01.2016 15:50
Crystal Dynamics poinformowało właśnie, że choć data premiery się nie zmieni i Lara Croft and the Guardian of Light pojawi się na PSN i Steam 28 września, to możliwa będzie jedynie kooperacja offline. Początkowo, bo oczywiście firma planuje dodać zabawę z wykorzystaniem internetu później. Niestety nie wiemy, ile czekania to oznacza.
A co z 360? Tu plany również się zmieniły. Pierwotnie w dniu wydania pozostałych wersji, edycja na konsolę Microsoftu miała otrzymać aktualizację, dodającą kooperację via Xbox LIVE. Komunikat prasowy o niczym takim nie wspomina, ale Joystiq dowiedział się, że nowa funkcjonalność zostanie dodana w najbliższej przyszłości. Ile kartek zdążymy zedrzeć z kalendarza do tego momentu? Możemy tylko zgadywać.
Szkoda, naprawdę szkoda, że Crystal Dynamics trafiło na takie przeszkody, bo Guardian of Light to świetna gra, ale pod warunkiem, że gra się z kimś.Brak opcji sieciowych zawęża pole potencjalnych chętnych...
Maciej Kowalik