Shin-chan wraca na konsole

Ulubiony bohater wielu dzieci oraz dorosłych (z drugiej strony, znienawidzony przez japońskich rodziców za psucie im pociech) powraca w trzeciej odsłonie na DSa - Crayon shin-chan: Arashi wo yobu nendororo~n daihenshin!. Tym razem motywem przewodnim jest glina, która umożliwia deformacje zarówno głównego bohatera jak i oponentów. Autorzy mówią póki co o 3 głównych elementach:

Shin-chan wraca na konsole
marcindmjqtx

04.12.2008 | aktual.: 14.01.2016 16:04

1) Nendoro Body - Ciało Shinka będzie bardzo plastyczne i zależnie od sytuacji będzie można je np. zamienić w kuleczkę czy też spłaszczyć, coby się unosiło na wietrze

2) Nendoro Beam - Pistolet strzelający promieniami, które zamieniają przeciwników w glinę; Shinek oczywiście posiada niestandardowy sposób trzymania broni i wsadza ją sobie w tyłek

3) Nendoronpa - Shin-chan będzie mógł także zamieniać się w ponad 20 innych postaci, w tym w shinko-czołg, helikopter lub... ogromne wiertło.

Widać tutaj wpływy wielu tendencji obecnych w platformówkach w przeciągu ostatnich lat (dwywymiarowe Metroidy, Kirby) i jeśli autorzy zadbają o interesujące ich wykorzystanie, to miłośnicy gatunku otrzymają wartą sprawdzenia pozycję, zwłaszcza patrząc na coraz mniejszą ilość tego typu gier na rynku. Poprzednie odsłony Shinka na DSa były jednak powiedzmy przeciętne, więc lepiej zaczekać do chociażby recenzji Famitsu, nim podejmie się decyzje o zakupie. Z drugiej strony, to Shinek. Cokolwiek by nie zrobił, będzie zabawnie.

[via Famitsu]

Jakub Tepper

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.