SHIFT, NITRO i World Online - Need for Speed(tm) podąża w trzech różnych kierunkach!

Już w piątek pisaliśmy o nowych kierunkach rozwoju serii Need for Speed. Przed chwilą otrzymaliśmy oficjalną informację polskiego oddziału Electronic Arts. Jest ona naprawdę treściwa, więc polecam lekturę wszystkim fanom serii. 2009 rok na pewno będzie dla niej bardzo ważny.

SHIFT, NITRO i World Online - Need for Speed(tm) podąża w trzech różnych kierunkach!
marcindmjqtx

02.02.2009 | aktual.: 12.01.2016 16:40

Electronic Arts ogłasza dalekosiężne plany związane z najpopularniejszą serią gier wyścigowych.

Piętnaście lat i blisko sto milionów sprzedanych egzemplarzy to piękna historia słynnej serii wyścigów samochodowych. Marka Need for Speed obecna jest od dłuższego czasu w ponad czterdziestu krajach całego świata i zgromadziła wokół siebie wielu oddanych fanów. Seria będzie się nadal rozrastać - szczególnie dynamiczny rozwój nastąpi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy.

Pod znakiem Need for Speed pojawią się wkrótce trzy niezależne pozycje. Produkcją każdej z nich zajmuje się wysoce wyspecjalizowany zespół, którego zadaniem jest jak najwierniejsze wcielenie w życie danej koncepcji i dostosowanie rozgrywki do możliwości danej platformy sprzętowej. Przełoży się to na usatysfakcjonowanie graczy posiadających różne gusta i wymagania, a których łączy jedna pasja - miłość do wyścigów samochodowych i towarzyszącej im prędkości. Zwolennicy szybkiej akcji i pulsującej w żyłach adrenaliny, fani potyczek zręcznościowych i miłośnicy symulacji - każdy znajdzie coś dla siebie.

Need for Speed SHIFT - premiera jesienią 2009 Wyobraźcie sobie grę stworzoną przez miłośników wyścigów, dla miłośników wyścigów. W Need for Speed SHIFT oddane mają zostać wszelkie wrażenia, jakie towarzyszą wyścigom niezwykle szybkich samochodów. Gracze będą się cieszyć wspaniałą grafiką, niezwykle realistyczną kamerą z punktu widzenia pierwszej osoby oraz nowym mechanizmem odwzorowywania uszkodzeń, wypadków i zniszczeń. Dzięki temu wrażenia z jazdy będą całkowicie niezrównane.

W pracach uczestniczą najbardziej utalentowane osoby tej branży z całego świata. Oto kilka najważniejszych nazwisk ludzi stojących za projektem: Michael Mann (producent wykonawczy z Black Box), Patrick Soderlund (starszy wiceprezes EA GAMES) oraz programiści z Slighty Mad Studios z Londynu. SMS, lub dawna nazwa tego studia - Blimey - powinna być znana wszystkim miłośnikom gier wyścigowych. To właśnie tam powstały takie klasyczne pozycje jak GT Legends czy GTR2.

Patrick Soderlund poza tym, że kieruje studiem DICE, należy także do zespołu wyścigowego, który wziął niedawno udział w czwartej edycji turnieju TOYO TIRES 24H, Dubaj 2009. W pierwszym ważnym wyścigu w tym roku zespół zajął piątą pozycję. Soderlund i członkowie zespołu roboczego SHIFT są zdeterminowani, aby stworzyć grę, dzięki której gracze będą mogli doświadczyć wrażeń i emocji, zwykle zarezerwowanych wyłącznie dla kierowców wyścigowych.

W Need for Speed SHIFT będzie można zagrać jesienią 2009 roku. Gra będzie dostępna na platformach PLAYSTATION(r)3, Xbox 360(tm), PSP(r) (PlayStation(r)Portable) oraz PC.

Need for Speed NITRO (tytuł roboczy) - premiera jesienią 2009 Ta pozycja jest opracowywana specjalnie na platformy Nintendo, wraz z unikalną grafiką oraz nowymi pomysłami na rozgrywkę. Tak jak można tego oczekiwać po wszystkich grach Need for Speed, będzie zawierać mnóstwo licencjonowanych samochodów, które można będzie tuningować wedle własnych upodobań.

W Need for Speed NITRO gracze będą mogli uzyskać specjalny dopalacz, w nagrodę za wykonywane poślizgi oraz jazdę zderzak w zderzak za przeciwnikiem. Dzięki niemu zdobędą strategiczną przewagę, która pozwoli odmienić los wyścigu. Zawsze jednak będą musieli uważać na policję!

Nad tytułem pracuje zespół EA Montreal, który ma bogate doświadczenie w przygotowywaniu gier na platformę Nintendo i doskonale zna możliwości sprzętowe i specyfikę konsol tej firmy.

Gra Need for Speed NITRO będzie dostępna jesienią 2009 na Nintendo DS(tm)oraz Wii(tm).

Need for Speed World Online - premiera latem 2009 (Azja) i zimą 2009 (USA) Prawdopodobnie najbardziej rewolucyjną z zapowiedzianych gier jest Need for Speed World Online. Ta przeznaczona wyłącznie na platformę PC pozycja będzie umożliwiać darmową grę w sieci. Wielbiciele serii będą mieli w niej dostęp do największej liczby licencjonowanych samochodów, części i trybów gry, jakie kiedykolwiek znalazły się w Need for Speed. Gracze będą ze sobą rywalizować w sieci za pośrednictwem zaawansowanych funkcji wyszukiwania przeciwników. Kierowcy z fantazją będą mogli tuningować swoje samochody i popisywać się dzięki specjalnym profilom użytkownika.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościelectronic artsneed for speed
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.