Serious Sam HD mógłby trafić na PS3, gdyby gracze go chcieli
Posiadacze PS3 mogli poczuć się rozczarowani faktem, że Serious Sam HD nie trafi na ich platformę. Roman Ribaric z Croteam postanowił wyjaśnić, dlaczego tak się stało.
30.06.2009 | aktual.: 12.01.2016 16:16
Nie mogliśmy znaleźć funduszy, by opłacić dodatkowy czas potrzebny [na produkcję]. Zakładaliśmy, że albo wydajemy wersję na PSN równocześnie, albo o niej zapominamy. Myśleliśmy również nad znalezieniem innej ekipy, ale brakowało chętnych (brak czasu/pieniędzy/zainteresowania) albo zdolnych (wystarczająco szalonych) by zmieścić się w wyznaczonych ramach czasowych.Jednak nie wszystko jeszcze stracone. Croteam zastanawia się nad sensem wydania wersji na PSN w jakiś czas po premierze w XBLA, ale zewsząd słyszy, że to niekoniecznie najlepsze wyjście.
Wciąż słyszymy od wydawców, inwestorów, marketingowców i innych "garniturów", że gracze z jednej konsoli (w tym wypadku PSN) nie będą chcieli dostać swojej wersji powiedzmy osiem miesięcy i siedem dni później, jeśli wcześniej ukaże się na innej konsoli (w tym wypadku XBLA). Zwykle powiedziałbym, że to stek bzdur, ale na razie powstrzymam się od komentarza. Co sądzą Wasi czytelnicy? No właśnie, co sądzicie? Czy fakt wcześniejszego ukazania się gry na innej platformie sprawia, że automatycznie skreślacie ją z listy potencjalnych zakupów?[via G4TV]