Sequel Eternal Darkness trafi na kolejną generację?

Dennis Dyack wie, czego chcą gracze i zamierza im to dostarczyć.

marcindmjqtx

26.03.2012 | aktual.: 05.01.2016 16:52

Silicon Knights nie jest firmą, która produkuje gry w ilościach hurtowych. W przeciągu ostatniej dekady wydała ich zaledwie cztery, choć szczerze mówiąc ani Too Human ani zeszłoroczne X-Men: Destiny nie były zbyt dobre.

To, co Dennis Dyack mieli nam do zaoferowania najlepszego, zostało na GameCube, więc gdy czytam wypowiedź szefa studia, który mówi:

Zajmujemy się rzeczami na przyszłą generację. Pracujemy nad marką, o którą najczęściej proszą gracze i jesteśmy tym bardzo podekscytowani. Nie mam żadnych wątpliwości, że chodzi o Eternal Darkness - świetny horror, w którym nie brakowało oryginalnych pomysłów i sugestywnej atmosfery.

Patrząc na tempo wydawania gier przez Silicon Knights (ostatnio co 3 lub 4 lata), możemy też chyba połączyć tę niezapowiedzianą - aczkolwiek wyglądaną od dawna - grę z wzmianką o przyszłej generacji konsol. Pomimo otrzymania rządowego dofinansowania firma zmuszona została do przeprowadzenia zwolnień, ale Dyack uspokaja:

Wieści o naszej śmierci są mocno przesadzone. Wciąż tu jesteśmy. Głośniej o Silicon Knights zrobi się na pewno w maju, kiedy to wystartuje proces, który studio wytoczyło Epic Games jeszcze w 2007 roku. Pisaliśmy o nim wtedy:

[...]developer zdecydował się na taki krok z powodu notorycznego niedotrzymywania przez twórców silnika Unreal 3 umowy, na mocy której, Epic powinien przez cały czas udostępniać wszystkie uaktualnienia tegoż silnika swoim klientom. Według Powoda, Epic nigdy nie dostarczył w pełni funkcjonującego silnika, a pieniądze, które zarobił na jego sprzedaży przeznaczył na produkcję Gears of War. Założyciel i szef SK, Denis Dyack w informacji prasowej mówi: "Przez ponad rok próbowaliśmy dogadać się z Epic, jednakże nic z tego nie wychodzi. W takiej sytuacji nie mamy innego wyjścia, jak tylko udać się do sądu. [...] Stoimy na stanowisku, że Epic zamiast, jak mówi licencja, udoskonalać i wspierać swoich klientów, wydał nasze pieniądze na Gears of War”. Dyack zapowiada, że przy okazji postępowania sądowego dowiemy się ciekawych rzeczy...

źródło: Games Industry

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.