ŚCINKI: średniowieczni Avengers, Czerwony Krzyż i wystrzałowa wariatka Jinx (7-13 października)

Strona głównaŚCINKI: średniowieczni Avengers, Czerwony Krzyż i wystrzałowa wariatka Jinx (7-13 października)
13.10.2013 17:00
ŚCINKI: średniowieczni Avengers, Czerwony Krzyż i wystrzałowa wariatka Jinx (7-13 października)
marcindmjqtx
marcindmjqtx

Leniwe niedzielne popołudnie - idealna pora na trochę mniej ważnych wiadomości, ładnych obrazków i śmiesznych bądź efektownych filmików.

bEJhZwtN

Obrazek to jedno ze zdjęć, które znalazły się w książce Mike'a Doyle'a "Beautiful LEGO", w której znajdziecie więcej ilustracji niesamowitych budowli, a także wywiady z najbardziej znanymi budowniczymi na świecie. [via]

A w tym tygodniu warto tylko wspomnieć... ...o Avengers, którzy nawiedzili Skyrim Jeden mod wystarczy, by drużyna superbohaterów trafiła do prowincji Skyrim. Przyznacie, że wyglądają niesamowicie. Mogą zostać towarzyszami Zrodzonego ze Smoka, o ile macie dodatek Dawnguardi i zainstalujecie drugiego moda, który pozwala mieć wielu towarzyszy.

fot. skyrim.nexusmods.com

bEJhZwtP

...o średniowiecznym Deadpoolu Skoro już jesteśmy w takich klimatach, to rzućcie okiem na tę zbroję. A raczej "kostium udający coś, co w popkulturze bierze się za zbroję". Tak czy siak - Deadpool jak żywy. [via]

fot. imperialarmories.com

...o cosplayu z The Legend of Zelda: The Wind Waker HD W sumie mógłbym częściej zamieszczać tu przebieranki, zwłaszcza te, które nie są zrobione na zasadzie "założę na siebie jak najmniej. Ten akurat do nich nie należy W roli Tetry: Amanda K Cosplay, w roli Medli: Gwenivere Elaine Cosplay, zdjęcia: Wesley Ruscher:

fot. Wesley Ruscher

bEJhZwtV

Więcej zdjęć znajdziecie w galerii.

...o planach Czerwonego Krzyża względem gier Organizacja ta zaczęła się zastanawiać, czy postacie w grach nie powinny być karane za zbrodnie przeciwko międzynarodowym konwencjom wojennym. Czerwony Krzyż nie chce jednak usuwać takich scen z gier, ale chciałby, by gry pokazywały bardziej realistyczne pole bitwy, by gry nie trywializowały Konwencji Genewskiej. By gracz wiedział, że tortury, strzelanie do cywilów i zabijanie więźniów jest zakazane. No i oczywiście mowa jest tylko o grach, które mają ambicje przedstawiać konflikty zbrojne, pozostałymi CK się nie interesuje.

Twórca komiksu "Głosy w mojej głowie", Maciej Łazowski, skomentował to następująco. Polecam resztę jego twórczości, pewnie kojarzycie zamknięte już "Bug City" albo "Hell Hotel".

rysunki/scenariusz: Maciej Łazowski

bEJhZwtW

...o generatorze tytułów do gier Zastanawialiście się kiedyś, czemu gry mają takie schematyczne tytuły? Są tak schematyczne, że da się do nich stworzyć generator i niektóre propozycje będą tak dobre, że można by je od razu nalepić na pudełko. Nie kupilibyście Mega Dungeon in the Salad Kingdom?

...o niesamowitej figurce Dartha Malgusa

fot. Kotaku

Jedyne 375 dolarów, czyli spokojnie ponad 1000 zł, ale po przeczytaniu tych zachwytów jestem skłonny się skusić.

bEJhZwtX

....o promocji od GoG dla pracowników amerykańskiej administracji Wystarczył jeden mail, by w ramach "Shutdown Promo" otrzymać takie tytuły Capitalism Plus, Capitalism 2, Tropico Reloaded, The Guild Gold Edition, Sid Meier's Alpha Centauri, Theme Hospital oraz Redneck Rampage Collection. W mailu musiała być fotografia listu z decyzją Kongresu. [via]

...o Square Enix, które stworzyło program crowdfundigowy Square Enix wyraźnie czuje trendy i wie, skąd wieje wiatr. Ich wspólna inicjatywa z serwisem Indiegogo - "Square Enix Collective" - ma wspomóc niezależnych twórców. Mogą oni zgłaszać swoje pomysły i w ciągu 28 gracze decydują, czy je wesprą. Wtedy wkracza Square Enix - oceni, ile pieniędzy trzeba na zrealizowanie i podda twórcę kilku testom, by sprawdzić, czy ma doświadczenie. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, można zbierać fundusze od graczy i robić grę.

Szef SE, Yosuke Matsuda, wyjaśnił, że chodzi między innymi o pieniądze - tworząc normalnie wysokobudżetowy tytuł poświęca się masę czasu i pieniędzy na produkcję, a zyski widzi dopiero po wypuszczeniu go. Model Kickstartera pozwala lepiej komunikować się z klientami i zarabiać coś na grę już we wczesnych fazach tworzenia. Cóż, wielkie firmy nic nie robią bezinteresownie. [via]

Kącik filmowy "Jak Rock Paper Shotgun zniechęcił się do Alien Rage" A myślałem, że ja narzekałem na tę grę.

bEJhZwtY

"Get Jinxed, czyli jak dla jednego czempiona robi się zwiastun, jaki niektórzy robią dla całych gier" League of Legends, that's how we roll baby.

"Prawdziwi mężczyźni nie patrzą na eksplozje" Czyli jeszcze trochę zabawy z GTA V.

"Jeszcze jeden fanowski film o Portalu" Ale ten jest naprawdę dobry...

Paweł Kamiński

326930334247180330
Udostępnij:
bEJhZwuL