ŚCINKI: Scarlett w ekranizacji Ghost in the Shell, Assassin's Link, gorące lata 90. i zabijanie orła eksplodującym niedźwiedziem (5‑11 stycznia)

W dzisiejszym odcinku sporo szkiców koncepcyjnych i fanowskiej twórczości. Będzie też Peter Griffin, więc lepiej zostańcie z nami do samego końca.

ŚCINKI: Scarlett w ekranizacji Ghost in the Shell, Assassin's Link, gorące lata 90. i zabijanie orła eksplodującym niedźwiedziem (5-11 stycznia)
marcindmjqtx

11.01.2015 | aktual.: 05.01.2016 15:20

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Poznajecie miejsce odtworzone z powyższych klocków? Tak, to Mustafar - planeta, na której Anakin Skywalker miał bardzo zły dzień. Konstrukcję możecie obejrzeć na żywo na Stadionie Narodowym w Warszawie, gdzie do 15 lutego trwa największa wystawa budowli Lego w Polsce.

A w tym tygodniu warto tylko wspomnieć... ... o prawdopodobnej premierze Limbo na PS4 Na stronie PEGI możemy wyczytać, że Limbo jest dostępne także na PlayStation 4, co prawdopodobnie oznacza, że gra faktycznie trafi na ostatnią konsolę Sony. Nie ma co się dziwić, kiedy weźmiemy pod uwagę, że czarno-biały indyk ukazał się już na wszystkich znaczących platformach. [via]

... o Scarlett Johansson w ekranizacji "Ghost in the Shell" DreamWorks przygotowuje adaptację słynnej mangi i z pewnością jest bliżej jej realizacji, odkąd Scarlett Johansson zdecydowała się wziąć udział w przedsięwzięciu. Widowisko wyreżyseruje Rupert Sanders znany głównie z "Królewny Śnieżki i Łowcy" z 2012 roku. [via]

... o nowych awatarach dla posiadaczy Xboksa Awatary w Xboksie zdążyły się zestarzeć przez te wszystkie lata, więc Microsoft postanowił je znacząco odświeżyć. Poszukuje w tym celu dwóch doświadczonych grafików. W ogłoszeniu możemy wyczytać, że jest to jeden z kroków, który przybliża nas do wielkiego planu amerykańskiego giganta: stworzenia jednego spójnego systemu operacyjnego dla wszystkich urządzeń Microsoftu, zarówno komputerów oraz konsol, jak i urządzeń mobilnych. Awatary mają bowiem pojawić się wszędzie. [via]

... o stronie miasta Harran Twórcy Dying Light pokusili się o ciekawą formę promocji, uruchamiając stronę fikcyjnego miasta, w którym rozgrywa się akcja gry. Powierzchowna pospolitość witryny skutecznie buduje klimat i pozwala zapoznać się z ulicami i placówkami, nad którymi będziemy skakać. Poczytamy też trochę newsów o kwarantannie związanej z nietypową epidemią... [via]

... o mistrzostwach w Sensible World of Soccer rozgrywającyh się w Polsce Oficjalne mistrzostwa świata w grę sportową, która ma niemal 20 lat, odbędą się w Lubinie w dniach 1-2 sierpnia. Będzie to dwunasta edycja imprezy i jej druga odsłona w Polsce. Celem organizatorów jest oczywiście powrót do korzeni e-sportu oraz stworzenie międzynarodowego i emocjonującego wydarzenia. Wstęp na imprezę może mieć każdy, trzeba tylko zarezerwowac sobie miejsce odpowiednią przedpłatą. Więcej informacji tutaj. [via]

Mistrzostwa Sensible World of Soccer

... o kodach CAPTCHA wprowadzonych do Steama Od teraz za każdym razem, gdy będziemy dokonywać wymiany przez Steam Trading, nie obejdzie się bez udowadniania naszego człowieczeństwa, bowiem program poprosi o przepisanie kodu CAPTCHA. Ma to być forma walki ze złośliwym oprogramowaniem mogącym dokonywać za nas niepożądanych wymian. Niektórzy donoszą, że aktualizacja zresetowała aktualne transakcje, a podczas wpisywania kodu zawiesza się program, miejmy jednak nadzieję, że Valve szybko upora się z problemami. [via]

... o ucieczce Nintendo z Brazylii Trudne warunki brazylijskiego rynku elektronicznego spowodowały, że Nintendo postanowiło zebrać swoje zabawki i pójść na inne podwórko. Sprzedaż konsol i gier w tym kraju była dla japońskiego giganta zbyt wielkim i kosztownym wyzwaniem. W oficjalnym ogłoszeniu Nintendo zapewnia jednak, że będą trzymać rękę na pulsie i zastanawiać się, jak w przyszłości usatysfakcjonować brazylijskich fanów. [via]

... o ścieżce dźwiękowej do niewydanej gry Barron von Arrow miał być projektem złożonym z dwóch steampunkowych tytułów na iOS - gry logicznej i klasycznego tower defensa. Coś po drodze poszło jednak nie tak i ani jedna, ani druga pozycja nie ujrzały światła dziennego. Łukasz Wasilewski, kompozytor Barron von Arrow, postanowił mimo to podzielić się ścieżką dźwiękową, jaką przygotował dla obydwu gier. Więcej szczegółów znajdziedcie na fanpage'u muzyka, a poniżej posłuchacie udostępnionego albumu. Sympatycy pary i klimatów orkiestrowych być może znajdą tu coś dla siebie. [via]

Kącik obrazkowy Skoro już jestem przy sprawach Xboksowych, rzućcie okiem na fanowską fantazję na temat Xbox One All Stars Battle Royale. Spinacz z Worda? Grałbym!

Xbox One All Stars Battle Royale

Powszechnienie znanym faktem jest, że Ed Boon, ojciec Mortal Kombat, ma poczucie humoru. Ostatnio znowu dał czadu - popatrzcie, co podarował fanom, którzy domagali się trailera ostatnio zapowiedzianego Kung Lao:

"Trailer" Kung Lao

(dla niezaznajomionych z meandrami języka angielskiego: trailer = przyczepa)

Tak natomiast wyglądałaby okładka Call of Duty Advaned Warfare w stylu anime:

Call of Anime

A co powiecie na mash-up The Legend of Zelda i Assassin's Creed? Artysta Jon Lock podzielił się swoją fantazją na ten temat:

Assassin's Link autorstwa Jona Locka

Inny uzdolniony twórca działający na Twitterze pod nickiem Toykyo Joe przygotował ręcznie wykonany model statku z nadchodzącego No Man's Sky. Postanowił wysłać go twórcom gry.

Toykyo Joe

Toykyo Joe

A tak przerabia się brzydkie okładki w świetne figurki:

Mega Man

Figurka

Figurka

Jeśli naprawdę, naprawdę nie lubicie pająków, nie przyglądająjcie się poniższemu gifowi prezentującemu monstrum z Bloodborne...

Uciekliście stamtąd? W takim razie wróćmy do milszych tematów. Richard Lyons, weteran branży i artysta konceptualny zatrudniony w zeszłym roku przez Naughty Dog, podzielił się dużą galerią swoich prac. Niektóre są naprawdę świetne. Poniżej przykłady a tutaj pełne portfolio.

Richard Lyons

Richard Lyons

Richard Lyons

Lyons zaostrzył Wasz apetyt na klimatyczne ilustracje? Podziwiajcie zatem prace innego artysty konceptualnego pracującego zarówno przy grach, jak i filmach - Rostislava Zagornova. Tutaj znajdziecie portfolio twórcy.

Rostislav Zagornov

Rostislav Zagornov

Rostislav Zagornov

Następne dzieło nie wymaga komentarza:

Kącik filmowy Popatrzcie, użytkownik Down Limit stworzył Gabe'a Newella w Docie 2. Gabe miałby pełnić zacną funkcję Shopkeepera:

A co powiecie na GTA V udające kiczowaty horror z lat siedemdziesiątych?

Berdu przygotował natomiast klimatyczną wycieczkę po śnieżnych mapach z Bad Company 2, Battlefielda 3 i Battlefielda 4:

Ampisound nagrało swoją wizję tego, jak mogłoby wyglądać parkourowe Dying Light w rzeczywistości...

... a grupa Nacho Punch pokazała, jak mogliby wyglądać "Pogromcy duchów" jako anime z lat osiemdziesiątych:

Nowy odcinek Did You Know Gaming? koncentruje się na serii Halo. Fani znajdą w nim mnóstwo ciekawostek, łącznie z wyciętymi z gry broniami oraz planszami:

Lat 90. nigdy za dość, prawda? Odnaleziono dwudziestoletnią reklamę Segi przedstawioną w formie pilota pseudoserialu o programie telewizyjnym Game Beat. Jest klimat, jest nostalgia.

Ktoś ma ochotę na kompilację złożoną z policyjnych skate'ów w GTA Online, pośmiertnego zjazdu Arno i zabijania orłów w Far Cry 4 za pomocą eksplodujących niedźwiedzi?

Czy na sali są jacyś entuzjaści Tetrisa? Ludzie, którzy wzięli udział w poniższym maratonie wiedzą o kultowej grze wszystko. Warto rzucić okiem na to z jak nadludzką wprawą stawiają kolejne klocki, a potem przenieść się do 1:10:53, by zobaczyć ukryty, niewidzialny etap Tetrisa. Szaleństwo.

Tutaj możecie przyjrzeć się zabawkom z serii Assassin's Creed od Mega Bloks:

Na koniec poznajcie Petera Griffina z Family Guya. Wygląda jak Peter, mówi jak Peter i jest pocieszny jak Peter. Poza rolą również wydaje się pozytywnym, fajnym człowiekiem. Chcę go więcej!

Tym akcentem skończymy dzisiejsze Ścinki. Trzymajcie się.

Patryk Fijałkowski

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.