Scenarzysta A Way Out opowiada o kulisach produkcji i zdradza długość gry

A Way Out nie zatrzyma nas na długo przy ekranie... przynajmniej jeżeli chodzi o jednorazowe przejście. Ale może to dobrze?

Scenarzysta A Way Out opowiada o kulisach produkcji i zdradza długość gry
Krzysztof Kempski

Premiera A Way Out nastąpi 23 marca, a tymczasem twórcy ze studia Hazelight dzielą się ciekawymi szczegółami odnośnie gry. Wczoraj mogliśmy oglądać krótki gameplay przedstawiający ucieczkę ze szpitala. Dziś dowiedzieliśmy się także, że ukończenie fabuły zajmie nam 6-8 godzin.

Nie jest to może szokujący wynik, ale myślę, że będzie to idealna długość dla casuali. A Way Out nie posiada trybu singleplayer. Wielu graczy będzie musiało więc znaleźć chętnego do gry kompana (drugiemu graczowi wystarczy pobranie triala, by przejść całość w coopie) lub prosić o pomoc domowników albo samodzielnie obsługiwać dwa kontrolery, co średnio ma sens. Zabawę wydłuży też nieco fakt, że pojawi się parę sekwencji, w których bohaterowie będą działać osobno, więc za jednym podejściem nie zobaczymy wszystkiego.

Obraz

Poznaliśmy także parę szczegółów odnośnie produkcji i współpracy z EA. Jak zapewnia Josef Fares, twarz produkcji, całość powstała z inicjatywy Hazelight, bez żadnych ingerencji ze strony wydawcy. EA odpowiadało głównie za marketing i nie wpływało specjalnie na kształt gry (temat mikrotransakcji nawet na chwilę nie zaistniał). „Ludzie jak wszyscy inni” mniej więcej tak podsumował ich Fares, pytany o związanie się ze strasznym koncernem.

A Way Out zaczynało jako dzieło 10-osobowego studia. Cały scenariusz został napisany przez Faresa, ale później konsultowany był z bardziej doświadczonym scenarzystą. Developerowi bardzo zależy na tworzeniu gier posiadających tryb kooperacji, zapowiedział, że nigdy nie stworzy wyłącznie singlowej gry. To też największa produkcja w historii studia, w końcowej fazie przy tytule pracowało aż 40 osób. Dowiedzieliśmy się też, że póki co nie ma w planach wersji na konsole Nintendo.

Krzysztof Kempski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościkooperacjahazelight
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.