Sam wybierzesz, czy Mass Effect 3 będzie RPG czy strzelaniną

Mass Effect 3 bardziej będzie przypominać Gears of War z elementami RPG niż poprzednie części serii. Sami wybierzemy, jak duży chcemy mieć wpływ na fabułę tej gry. Potwierdza to plotki, które wypłynęły na jaw przy okazji wycieknięcia wersji beta.

Sam wybierzesz, czy Mass Effect 3 będzie RPG czy strzelaniną
marcindmjqtx

10.01.2012 | aktual.: 05.01.2016 16:59

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Redakcja magazynu Playbox została zaproszona na pokaz gry Mass Effect 3. W najnowszym numerze pisma możemy znaleźć obszerną zapowiedź trzeciej części kosmicznej sagi od Bioware. Oto najważniejsze informacje:

-  W Mass Effect 3 będzie jeszcze więcej gry akcji niż w poprzedniej części. Nadal mamy RPGową mechanikę, możliwość rozwijania bohatera i wpływania na fabułę, ale to bardziej Gears of War niż Mass Effect 1

-  Akcja gry zaczyna się w Vancouver, gdzie Shepard dowiaduje się, że Ziemia traci kontakt z kolejnymi koloniami, zaś gracz zobaczy jak wygląda atak Żniwiarzy

-       Podczas tworzenia postaci możemy wybrać, jak dużo z RPG będzie w grze. Dostępne będą trzy tryby - od czystej akcji i strzelania, przez możliwość dokonania wyboru fabularnego tylko w kluczowych momentach, do wpływu na każdą rozmowę.

-  Do wyboru będzie 6 klas postaci: żołnierz, szpieg, adept, inżynier, strażnik szturmowiec. Każda z nich będzie mieć jedną nową zdolność specjalną.

-  W grze pojawi się 18 nowych modeli broni z 30 nowymi modułami, które będziemy mogli na nich zamontować (5 ulepszeń na broń), do tego będzie 6 standardowych zbroi i specjalne kombinezony - je również będziemy mogli dopasowywać do swoich potrzeb.

-  W takcie grania w trybie dla pojedynczego gracza, w multiplayerze, na smartfonach i FaceBooku zbieramy punkty War Assets dla 6 rejonów galaktyki, ich ilość przekłada się na wsparcie, jakie główny bohater dostanie w końcowej misji.

- Multiplayer bardzo przypomina tryb Hordy z Gears of War - 4 graczy odpiera kolejne fale przeciewników i wykonuje drobne misje poboczne (zwykle włamywanie się do terminali).  Rasa naszej postaci jest nam narzucona, do wyboru mamy trzy aktywne umiejętności. Można wskrzeszać innych graczy.

Tak sobie mi się to podoba. To znaczy - nadal wierze, że może być to fajna gra i mam nadzieję, że po wybraniu pełnego wpływu na dialogi dostanę ciekawe RPG akcji, jestem jednak pełen obaw co do tej produkcji. Chyba nie do końca podoba mi się kierunek w którym zmierza BioWare. No nic, demo gry zostało potwierdzone i ma się ono pojawić w styczniu, jeszcze przed premierą gry.

Czekamy.

Piotr Gnyp

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360electronic arts
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.