Różne rodzaje prowadzenia walki w Dragon Age 2

Nie ma znaczenia, czy wolisz pacyfikować wrogów w czasie rzeczywistym, czy może bardziej interesuje Cię planowanie akcji i rozmyślne, strategiczne podejście do starć. Walka w Dragon Age 2 na pewno przypadnie Ci do gustu, oferując oba sposoby prowadzenia boju.

marcindmjqtx

17.12.2010 | aktual.: 21.01.2016 17:43

Główny projektant gry, Mike Laidlaw zdradza, jak wyglądać będą mechanizmy rozgrywki. Dostaniemy zarówno płynną walkę, podczas której będziemy mogli przełączać się między poszczególnymi postaciami, jak również bardziej spokojny tryb, w którym zaplanujemy wszystko bez zbędnego pośpiechu - a następnie przystąpimy do wydawania rozkazów swoim bohaterom. A co powiedziecie na to, że oba sposoby będzie można łączyć? Zobaczcie, jak wygląda to w praktyce.

Dragon Age II - system walki na PC

Paweł Winiarski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360electronic arts
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.